پارکینگ باشگاه بارسلونا به محل نگهداری تابوت‌ها تبدیل شد

پارکینگ باشگاه بارسلونا به محل نگهداری تابوت‌ها تبدیل شد

پایگاه خبری فوتبالی - همچنان تعداد قربانیان ویروس کرونا افزایش پیدا می کند و در حال حاضر پیدا کردن مکان برای محل دفن کشتگان بسیار کم شده است.

به گزارش فوتبالی، منطقه کاتالونیا یکی از کانون های شیوع ویروس کرونا در اسپانیا است و حالا باشگاه بارسلونا تصمیم گرفته است که پارکینگ سه طبقه باشگاه را به محلی برای نگه داری تابوت های کشتگان کرونا تبدیل کند. بدین ترتیب کشتگان می توانند تا زمانی که خدمات تدفین سرشان خلوت شود و بتوانند به نوبت این بیماران را با رعایت اصول بهشدای دفن کنند.

تابوت ها طوری در پارکینگ ها قرار داده شدند تا بیشترین تعداد ممکن از کشته شدگان قابل نگهداری باشند. از سویی فضای آن جا نیز به شکل قابل توجهی خنک شده تا حالت سردخانه را برای نگهداری جنازه های کشتگان داشته باشد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اسپانیا از 110 هزار نفر عبور کرده است در حالی که تعداد کشته شدگان از ده هزار نفر عبور کرده است. اسپانیا بعد از ایتالیا بیشترین تعداد کشته شده به علت ابتلا به ویروس کرونا را داشته است. 

باشگاه بارسلونا نیز مثل سایر تیم های لیگ اسپانیا به علت شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد و در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که چه زمانی مسابقات لیگ از سر گرفته می شود.