تیموری: جایی آمدم که قدرم را می‌دانند/ نقی و ارسطو را دوست دارم

تیموری: جایی آمدم که قدرم را می‌دانند/ نقی و ارسطو را دوست دارم

پایگاه خبری فوتبالی-  مدافع تراکتور سازی در خصوص شرایط خود و تراکتور در روزهای کرونایی ایران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، میثم تیموری در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط خود اظهار داشت: تعطیلی لیگ برای ما فوتبالیست ها سخت شده و با این شرایط می سازیم تا کرونا را شکست دهیم.

وی در ادامه افزود: همه بچه ها دور هم بودیم تیم خوبی داشتیم و الان که از هم دور شدیم احساس دلتنگی داریم و امیدواریم که زودتر همه دور هم جمع شویم. در حال حاضر هر روز به صورت اختصاصی تمرین می کنم تا آمادگی ام را حفظ کنم. تیم و خودم در شرایط خوبی بودیم اما این بیماری باعث شد تا دوباره از تمرینات دور شویم.  باید دوباره بدنسازی کنیم تا در شرایط مسابقه قرار بگیریم.

مدافع تراکتور در مورد این که فکر می کند لیگ برگزار شود گفت: فکر نکنم این اتفاق بیافتد چرا که فعلا آمار مبتلایان به کرونا پایین نیامده است. همان موقع که کرونا آمده بود ای کاش بازی ها را لغو کرده بودند. همه تمرکز ما روی این مریضی رفته بود تا بازی و همه تیم از کرونا می ترسیدند.

وی در ارتباط با شرایط تراکتور در هفته های اخیر گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد آقای دنیزلی هم زحمات خودشان را در این تیم کشیدند و به هر حال هر تیمی یک جاهایی افت می کند. 

مدافع سابق استقلال در ارتباط با این که در این تیم به بازی  گرفته نشد، گفت: خدا را شکر به تیمی رفتم که قدر بازیکنان خوبش را می داند و از مردم تبریز و هواداران تراکتور ممنونم که من را حمایت کردند.

تیموری در ارتباط با این که آیا قصد ماندن در تراکتور را دارد گفت: با این تیم قرارداد دارم و دوست دارم در تراکتور بمانم و به رفتن فکر نمی کنم.

فوتبالیست مازنی تراکتور در خصوص این که پایتخت را تماشا می کند اظهار داشت: پایتخت را هر شب می بینم و از شخصیت نقی و ارسطو در این سریال خوشم می آید.

7413