دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم

دیبالا: به رونالدو گفتم همه از تو متنفریم

پایگاه خبری فوتبالی – پائولو دیبالا اعلام کرده رونالدو در آرژانتین محبوبیتی ندارد و خودش هم این مسئله را می‌داند.
به گزارش فوتبالی، دیبالا که با مسی در تیم ملی آرژانتین هم‌بازی است و با رونالدو در یوونتوس، در یک گفت و گوی آنلاین با فدراسیون فوتبالی آرژانتین گفته: به او گفتم کریس! در آرژانتین به دلیل حالات رفتاری و ژست‌هایت از تو متنفریم. به خاطر کسی که هستی. به خاطر طرز راه رفتنت. واقعیت این است تو من را شگفت‌زده کرده‌ای زیرا متوجه شدم کاملا متفاوتی.
دیبالا که تابستان گذشته نتوانست به خوبی در کنار مسی بازی کند و به دلیل انتقاداتش از مسی مورد هجومی وحشتناک قرار گرفت گفت: هیچ‌وقت نمی‌خواستم از هم‌تیمی‌ام انتقاد کنم. می‌خواستم چیزی که در حال اتفاق افتادن است را بهبود بخشم. درباره آن با لیونل حرف زدم زیرا از لحاظ ذهنیت تاکتیکی شبیه بهم هستیم. در جام جهانی و جام ملت‌ها دقایق چندانی بازی نکردم اما همان‌ زمان هم به مربی احترام گذاشتم زیرا آرژانتین تیم با پرستیژی است.
دیبالا درباره تجربه مواجهه‌اش با کرونا بعد از مثبت شدن تستش در ماه مارچ گفت: زیاد سرفه می‌کردم. خسته بودم و وقتی می‌خواستم شب‌ها بخوابم احساس خستگی می‌کردم. شرایط اندکی سخت شده بود و سعی می‌کردم ناامید نباشم. برای آرامشم با پزشکان یوونتوس صحبت می‌کردم.

1101