روزی که رونالدو، رونالدو اورجینال را دید!

روزی که رونالدو، رونالدو اورجینال را دید!

پایگاه خبری فوتبالی – رونالدو اورجینال و برزیلی و کریستیانو رونالدو یک‌بار مقابل هم و در جریان یک بازی خیریه بازی کرده‌اند.
به گزارش فوتبالی، تا اواسط هزاره سوم تمام فوتبال‌دوستان با شنیدن نام رونالدو تنها یاد مهاجم برزیلی رئال مادرید که سابقه حضور در بارسلونا و اینتر را داشت می‌افتادند تا کریستیانو رونالدو ظهور کرد و قواعد عوض شد. حالا هم کریستیانو رونالدو جایی بین اساطیر فوتبال پیدا کرده و هم رونالدو لوئیز نازاریو دلیما به عنوان فوتبالیستی بزرگ شناخته می‌شود. این دو رونالدو یک‌بار در سال ۲۰۰۵ هم رو در روی هم بازی کرده‌اند.
در جولای ۲۰۰۵ یک دیدار خیریه به واسطه لوئیس فیگو که با هر دو رونالدو بازی کرده برگزار شد. بازی در حضور ۲۵ هزار تماشاگر و به منظور کمک‌های مالی برای بنیاد خیریه فیگو و خانه خیریه رونالد مک‌دونالد در حال انجام بود. رونالدو لوئیز نازاریو در تیم یاران فیگو به سرمربیگری بابی رابسون حضور داشت و با گلزنی خود با باعث شد تیمش برنده شود هرچند در کریستیانو رونالدو در آن سال‌ها توانایی‌هایی کمتر از یک دهه بعدش داشت و به تازگی با مبلغ ۱۲.۲ میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستر پیوسته بود.
بازیکنان کمی شانس بازی در کنار این دو را داشته‌اند اما کاکا که این سابقه را دارد پیشتر به خبرنگاران گفته: رونالدو لوئیز نازاریو بهترین بازیکی است که کنارش بازی کرده‌ام هرچند کریستیانو رونالدو هم کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده است.

1101