سولشر: امیدوارم همسران بازیکنان سانترهای خوبی در حیاط داشته باشند!

سولشر: امیدوارم همسران بازیکنان سانترهای خوبی در حیاط داشته باشند!

پایگاه خبری فوتبالی - سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد گفت که در روزهای قرنطینه خود بازیکنان مسئول حفظ آمادگی بدنی در دوران قرنطینه هستند هر چند که بدنسازان باشگاه نیز تمرینات ویژه ای را برای هر بازیکن در نظر گرفته اند تا فرم خود را در صورت شروع دوباره فصل از دست ندهد.

به گزارش فوتبالی، این مربی نروژی در مورد روند بازیکنان تیمش در روزهای قرنطینه به علت شیوع ویروس کرونا گفت:" بازیکنان برنامه های فردی مشخصی را دارند و باید رژیم غذایی مشخصی را رعایت کنند. اکثر آنها در خانه هایشان حیاط های بزرگ دارند. به همین خاطر امیدوارم که نامزدها و همسران آنها بتوانند سانترهای خوبی انجام بدهند و پاسهای خوبی بدهند تا آنها استفاده کنند. من خودم در حیاط با بچه هایم تمرین ضربه آخر انجام می دادم و مهاجمانم هم می توانند چنین کاری را در تمرینات تیم هایشان انجام بدهند.از طریق واتسپ با آنها در تماس هستیم و این نکته نشان می دهد که استفاده از تکنولوژی در این زمینه مفید واقع شده است."

لیگ انگلیس نیز در حال حاضر مثل سایر لیگ های اروپایی تعطیل شده است و حداقل تا دو هفته دیگر امکان برگزاری دوباره بازیها وجود ندارند. تیم ها نی زمجبور هستند که تمرینات را در دوران قرنطینه انجام بدهند.