سارقان، مدافع اسبق چلسی را به صندلی بستند و به خانه‌اش دستبرد زدند!

سارقان، مدافع اسبق چلسی را به صندلی بستند و به خانه‌اش دستبرد زدند!

پایگاه خبری فوتبالی -  اشلی کول بازیکن اسبق چلسی و تیم ملی انگلیس در ماه ژانویه درگیر سرقت از منزلش شده است. با وجود آن که پلیس ها در ابتدا اصرار داشتند تا این خبر را مخفی نگه دارند اما حالا رسانه های انگلیس جزئیاتی از این اتفاق منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات انگلیس گزارش داده اند که سرقت از خانه اشلی کول به ساعت 21:45 روز 21 ژانویه برمی گردد. در حقیقت برخی از رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که سارقان، اشلی را در حین سرقت به یک صندلی بسته اند. با وجود آن که هیچ کدام از اعضای خانواده صدمه ای ندیده اند اما این ماجرا از نظر روحی به آنها ضربه شدیدی وارد کرده است.

اشلی و خانواده اش به پلیس گفته اند که این تجربه برای آنها به شدت ترسناک بوده است. سارقان بسیار حرفه ای بوده اند و با آگاهی کامل خانه اشلی کول را انتخاب کرده اند.این سارقان می دانسته اند که بازیکن سابق فوتبال انگلیس در آن جا زندگی می کند و خانه ای مدرن دارد اما نقشه ای را انتخاب کردند تا بتوانند از خانه وی سرقت کنند.

در حال حاضر هیچ کسی نمی داند که سرقت چگونه و توسط چه افراد  صورت گرفته است اما کل محله از این بابت نگران هستند چرا که پلیس برای پیدا کردن سارقان از کل همسایه ها پرس و جو کرده است.