تعطیلی فوتبال روسیه تا 10 خرداد؛ امیدواری ایتالیا به بازگشت از اوایل خرداد!

تعطیلی فوتبال روسیه تا 10 خرداد؛ امیدواری  ایتالیا به بازگشت از اوایل خرداد!

پایگاه خبری فوتبالی - اتحادیه فوتبال روسیه امروز جلسه کمیته اجرایی خود را برگزار کرد و قرار شد که مسابقات لیگ فوتبال روسیه همچنان تا روز 10 خرداد تعطیل باشد. در جلسه قبلی زمان تعطیلی تا 19 فروردین اعلام شده بود اما این تاریخ تمدید شد. 

به گزارش فوتبالی، به علت شیوع کرونا فوتبال در قاره اروپا کاملا متوقف شده است و بدین ترتیب تعطیلی لیگ روسیه تا اواسط خرداد تعطیل شد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.تا کنون 2800 مبتلا و 24 گشته به علت ابتلا به کرونا در روسیه ثبت شده است.

گابریله گراوینا رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا روز چهارشنبه ابراز امیدواری کرد که لیگ ایتالیا از اوایل یا اواسط خرداد دوباره از سر گرفته شود.وی گفت که در حال حاضر هیچ کسی نمی تواند چیزی را پیش بینی کند چرا که تا روز 28 فروردین قرنطینه کامل در کشور ایتالیا ادامه دارد. تا کنون بیش از 110 هزار نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده اند و بیش از سیزده هزار نفر جان خود را از دست داده اند.

از سویی مسئولان لیگ هلند نیز زمان شروع احتمالی و دوباره لیگ فوتبال این کشور را اوایل تیرماه عنوان کرده اند. به هر صورت به نظر می رسد که حداقل تا دو ماه دیگر خبری از فوتبال در سرتاسر اروپا نخواهد بود و تعطیلی به علت شیوع ویروس کووید - 19 ادامه دارد.