زلاتان در میلان نمی‌ماند؛ ایبرا در یک قدمی بازنشستگی

زلاتان در میلان نمی‌ماند؛ ایبرا در یک قدمی بازنشستگی

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم 38 ساله سوئدی برنامه ای برای تمدید قراردادش با میلان که در روز 30 ژوئن به اتمام می رسد، ندارد و در تابستان اینده تیم ایتالیایی را ترک خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات ایتالیا گزارش داده اند که ایبراهیموویچ از پروژه ورزشی که توسط ایوان گازیدیس مدیر اجرایی اهل آفریقای جنوبی میلان ایجاد شده راضی نیست و هیچ بعید نیست که در تابستان بعدی از فوتبال بازنشسته شود.

گاتزتا دلوا اسپورت در شماره امروز خود با تیتر "ایبرا بای بای میلان" به آینده ستاره سوئدی اشاره کرده است. در حقیقت زلاتان از برکناری بوبان به عنوان مدیر فوتبال میلان به شدت دلخور است. او رابطه گرمی با بوبان داشت و حالا با رفتن وی هیچ تمایلی به ماندن در تیم ندارد. از سویی گفته می شود که پائولو مالدینی مدیر ورزشی فعلی میلان هم در تابستان بعدی هم از سمتش استعفا خواهد داد و همین مسئله برای رفتن ایبرا، مزید بر علت خواهد شد.

ایبراهیموویچ در دوران قرنطینه به کشورش سفر کرده است. او در ژانویه پس از اتمام قراردادش با لس آنجلس گالکسی به میلان برگشت تا دوران جدیدش در تیم ایتالیایی را با چهار گل در ده بازی اول آغاز کند. در حال حاضر هیچ کس نمی داند که مسابقات فوتبال در ایتالیا و سایر کشورها چه زمانی از سر گرفته می شود.