دلیل دعوت عضو مستعفی به هیئت رئیسه چیست؟

دلیل دعوت عضو مستعفی به هیئت رئیسه چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمود شیعی علی‌رغم‌ استعفای خود از باشگاه پیکان کماکان در جلسات هیئت رییسه فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، به نقل از ورزش سه،  یکی از موارد عجیب در برگزاری جلسات هیئت رییسه فدراسیون فوتبال دعوت از محمود شیعی است. او که به دلیل مدیریت بر باشگاه پیکان به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیئت رییسه حضور پیدا می‌کرد و حالا با توجه به رفتن از پیکان حضورش در جلسات فدراسیون ابهام برانگیز است.

اما در این بین نکته جالب توجهی وجود دارد. از جمع ۹ نفره هیئت رییسه، مهدی تاج و علی کفاشیان بنا به دلایل مختلف صندلی خود را ترک کردند. از طرفی برخی از اعضای هیئت رییسه ساکن تهران نیستند و جلسات معمولا با یک غایب برگزار می‌شود. در عین حال اگر محمود شیعی هم در جلسات حضور به هم نرساند، هیئت رییسه از رسمیت خارج می‌شود و اینگونه مصوبات اجرایی نمی‌شود.

علاوه بر آن اعضای هیئت رییسه را مجمع فدراسیون انتخاب می‌کنند. مجمعی که به دلیل کرونا و هم‌چنین اشکالات فیفا به اساسنامه برگزار نشد. پس طبیعتا اعضای قبلی با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند تا در روز انتخابات، هیئت ۹ نفره ریاست فدراسیون برگزیده شده و کار خود را از سر گیرد.

7413