دروغی که باعث پیوستن یک بازیکن به لیورپول شد

دروغی که باعث پیوستن یک بازیکن به لیورپول شد

پایگاه خبری فوتبالی - مکسی رودریگز، بازیکن آرژانتینی سابق تیم اتلتیکو مادرید که در جام جهانی ۲۰۰۶ گلی بسیار زیبا به مکزیک زد و در خاطره‌ها ماند به دلیل گفتن یک دروغ به رافائل بنیتز توانسته پیراهن لیورپول را بر تن کند.
به گزارش فوتبالی، رودریگز فوتبال خود را از نیو اولد بویز آرژانتین آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ به اسپانیول پیوست. او از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در اتلتیکو مادرید حضور داشت تا در نهایت رافا بنیتز او را پسندید و تصمیم رفت رودریگز را به لیورپول بیاورد اما مکسی رودریگز در یک لایو اینستاگرامی اعلام کرده یک دروغ باعث شده تا او لباس قرمزها را بر تن کند.
رودریگز گفته: زمانی که می‌خواستم به لیوپرول بپیوندم رافا بنیتز به من گفت برایش اهمیت زیادی دارد تمام بازیکنان انگلیسی صحبت کنند و زمانی که از من پرسید آیا توانایی انگلیسی صحبت کردن را دارم به او پاسخ دادم بله، قطعا. نگران نباش! نمی‌خواستم مذاکرات متوقف شود و به این دلیل مجبور شدم یک دروغ کوچک بگویم اما زمانی که کنفرانس مطبوعاتی می‌خواست برگزار شود اعتراف کردم. رافا به من گفت اول او صحبت می‌کند و من در ادامه وارد صحبت‌هایش شوم. من گفتم ببین رافا! من فقط به انگلیسی بگویم سلام! و رافا بنیتز با وجود ناراحتی، قسمت طنز ماجرا را به دل گرفت و گفت: ای عوضی! بعدها و وقتی که زبان یاد گرفتم هر زمان یاد این داستان می‌افتادیم با او می‌خندیدیم.
1101