کاوانی - اتلتیکو مادرید در آستانه لغو

کاوانی - اتلتیکو مادرید در آستانه لغو

پایگاه خبری فوتبالی – با احتمال زیادی، ادینسون کاوانی را در فصل آینده هم چنان در لباس پاریسن ژرمن خواهیم دید.
به گزارش فوتبالی، آینده ادینسون کاوانی، بازیکن اروگوئه‌ای پاریسن‌ ژرمن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و کسی نمی‌داند او سال آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد.
کالچو مرکاتو گزارش داده در حالی که همه تصور می‌کردند کاوانی قرار است به تیم اتلتیکو مادرید بپیوندد اما این بازیکن ۳۳ ساله که قراردادش با تیم فرانسوی امسال به پایان می‌رسد ممکن است لباس روخی بلانکو را بر تن نکند. پیشتر اعلام شده بود کاوانی با مسئولان اتلتیکو مادرید به طور شفاهی به توافق رسیده تا پس از اتمام قراردادش به این تیم مادرید بپیوندد اما به توجه به شیوع کرونا وضعیت قراردادها مشخص نیست و او احتمالا به لالیگا نمی‌رود. هرچند کالچو مرکاتو گزارش داده دو باشگاه پاریسن ژرمن و اتلتیکو مادرید همچنان باهم بر سر آینده کاوانی بحث و مذاکره می‌کنند اما احتمالا این بازیکن به جمع شاگردان دیه‌گو سمئونه اضافه نخواهد شد.
کاوانی امسال تنها ۲۲ بازی بازی برای پاریسی‌ها انجام داده و در مجموع ۱۰۹۶ دقیقه حضورش در زمین چمن تنها ۷ گل زده و ۳ پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است که آمار مناسبی به حساب نمی‌آید هرچند او در طول فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرده.

1101