لقب جدید کریستیانو رونالدو؛ مرد یک میلیارد دلاری

لقب جدید کریستیانو رونالدو؛ مرد یک میلیارد دلاری

پایگاه خبری فوتبال – سرمایه کریستیانو رونالدو به زودی به یک میلیارد دلار می‌رسد تا یک رکورد جدید (سرمایه‌دارترین فوتبالیست حال حاضر دنیای فوتبال) توسط او خلق شود.
به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو که اخیرا ۳.۵ میلیون پوند از دستمزدش برای ۴ ماه آینده را برای کمک به باشگاه یوونتوس بخشیده است به زودی به جمع فلوید می‌ودر و تایگر وودز به عنوان باشگاه ورزشکاران میلیارد دلاری می‌پیوندد.
رونالدوی ۳۵ ساله که هفته‌ای ۵۰۰ هزار دلار دستمزد می‌گیرد از زمان آغاز فوتبالش همواره در بیزینس‌های مختلفی چون صنعت پوشاک و مد (رونالدو دارای برند شخصی لباس زیر است) سرمایه‌گذاری کرده تا درآمد خود را افزایش یابد. او سال گذشته ۸۸ میلیون پوند درآمد کسب کرد و پس از مسی با ۱۰۳ میلیون پوند، دومین فوتبالیست پردرآمد شد اما حالا مجموع سرمایه و در آمدش در حال نزدیک شدن به ۱ میلیارد دلار است که او را به پردرآمدترین فوتبالیست در حال کار و سومین ورزشکاران پردرآمد تبدیل می‌کند.
این سوپراستار پرتغالی تیم یوونتوس که در کارهای خیر هم همیشه پیش قدم بوده، اخیرا به مبارزه با کرونا پرداخته و طبق گفته آ اس به همراه مندس (مدیر برنامه‌هایش) به بیمارستانی در سائوپائولو پورتو کمک‌های فراوان کرده است. او ۵ هزار ماسک هم برای توزیع به بیمارستان‌های سطح کشورش تهیه کرد.

1101