فن‌دایک: بهترین مهاجم؟ لیونل مسی

فن‌دایک: بهترین مهاجم؟ لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع هلندی تیم لیورپول لیونل مسی را بهترین مهاجمی که جلویش بازی کرده است می‌داند.
به گزارش فوتبالی، ویرجیل فن دایک که توانسته فصل  گذشته جام لیگ قهرمانان را به خانه ببرد و مقابل بسیاری از ستارگان دنیا بازی کند در توئیتر خود در پاسخ به چند سوال جواب‌های جالبی به طرفداران خود داد.
از فن‌دایک پرسیده شد بهترین و سخت‌ترین رقیبی که مقابلش بازی کردی چه کسی بوده است. فن‌دایک نوشت: مهاجمان خطرناک زیادی در دنیای فوتبال وجود دارند اما احتمالا لیونل مسی.
فن‌دایک علاوه بر مسی برای هموطن این بازیکن که در منچسترسیتی بازی می‌کند هم احترام خاصی قائل شد. وقتی از او پرسیدند مهار کدام بازیکن از همه برایتان سخت‌‌تر بوده، فن‌دایک نوشت: سرخیو آگوئرو.
ویرجیل فن‌دایک در ادامه و درباره احساسش در خصوص از سر گیری لیگ برتر که هم‌اکنون به حالت تعلیق در آمده گفت: مشکلی ندارم و از این بابت خوشحال می‌شود.
قرمزپوشان بندر مرسی ساید زیر نظر یورگن کلوپ امسال با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول رده‌بندی در صدر قرار داشتند و می‌توانستند برای اولین بار در لیگ برتر قهرمان شوند که مسابقات فوتبال در تمام کشورهای دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد هرچند طبق آخرین اخبار، بسیاری از تیم‌ها با اهدای جام به لیورپول موافق هستند.

1101