آخرین شرایط کرونای دروازه بان سابق بارسلونا از زبان همسرش

آخرین شرایط کرونای دروازه بان سابق بارسلونا از زبان همسرش

پایگاه خبری فوتبالی - روشتو رچبر، دروازه بان ترکیه ای اسبق بارسلونا به جنگیدن با ویروس کرونا ادامه می دهد. هر چند که اخبار از ترکیه حاکی از آن است که شرایط برای او پایدار شده اما پزشکان می گویند که 72 ساعت آینده کلیدی است و هیچ بعید نیست که اوضاع برای وی بحرانی شود.

به گزارش فوتبالی، ایشیل، همسر دروازه بان سابق تیم ملی ترکیه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و عامل انتقال کرونا به همسرش دانسته می شود چرا که ایشیل سه هفته پیش از آمریکا برگشت و به گفته رسانه های ترکیه در قرنطینه نماند. ایشیل در مورد این انتقادها گفت:" سه هفته پیش با دخترم از آمریکا برگشتم. در این مدت فقط یک بار از خانه خارج شدم و بر خلاف اخبار مطرح شده به مرکز زیبایی نرفتم بلکه به مرکز بهداشت رفتم. بعد از بازگشت از آمریکا، روشتو و من در اتاق های مجزا از هم بودیم. قرنطینه را در خانه اجرا کردیم. روشتو به دلیل کارش چند بار از خانه خارج شده بود اما هفته گذشته در خانه ماند."

ایشیل می گوید که شرایط روشتو در روز جمعه وخیم شده است و به همین خاطر در بیمارستان بستری شده است:"جمعه گذشته روشتو گفت که بدنش و سرش درد می کند. شنبه تبش بالا رفتو سرفه هایش شدت گرفت. بعد از آن نگران شدم و مجبور شدم او را به بیمارستان ببرم. خیلی سریع مورد درمان قرار گرفت. بعد از آن او را ندیدم. ورود به بخش بیماران ممنوع است. حتی اجازه صحبت تلفنی را هم به ما نمی دهند. پزشکان به ما گفته اند که 72 ساعت اول حیاتی است."

همسر رچبر در مورد انتقادها صحبت کرد:" هرگز چیزهایی که می نویسند را نمی خوانم. وقت و انرژی خود را هدر نمی دهم. می توانند هر چیزی که می خواهند را بنویسم. مهم این است که همسرم سالم و سلامت به خانه برگردد. عشق و دعای مردم پشت سر روشتو خواهد بود. من، دخترم توانا و پسرم مهمت بوراک هم  تست دادیم که نتیجه اش منفی بود."