آسنسیو در فیفا به کسی رحم نمی‌کند؛ قربانی جدید: آلمانی‌ها!

آسنسیو در فیفا به کسی رحم نمی‌کند؛ قربانی جدید: آلمانی‌ها!

پایگاه خبری فوتبالی – آسنسیو باز هم در فیفا افتخار آفرید!
به گزارش فوتبالی، چندی پیش یک تورنمنت بازی کامپیوتری فیفا ۲۰ بین بازیکنان تیم‌های لالیگایی برگزار شد که در آن مسابقات مارکو آسنسیو توانست درخشان ظاهر شود و با شکست حریفانی از سلتاویگو و ایبار و ... به قهرمانی برسد اما این تورنمنت پایان کار این بازیکن اسپانیایی در بازی‌های کامپیوتری نبود.
دو تیم آلمان و اسپانیا قرار بود در این روزها با هم یک دیدار تدارکاتی داشته باشند که این دیدار به دلیل شیوع کرونا لغو شد اما دو کشور تصمیم رفتند یک تورنمنت تداکاتی را در بازی فیفا بین تعدادی ملی پوش برگزار کنند. این تورنمنت با انجام ۴ بازی برگزار شد.
در بازی اول شیلا گارسیا از اسپانیا و ونسا فودالا (فوتبالیست‌های تیم بانوان دو کشور) به تساوی ۴-۴ رسیدند.در دیدار دوم جرای اسپانیایی موابای آلمانی را ۳-۱ برد و در دیدار سوم هم  نیکو شلوتربک ۶-۱ آبل رویز اسپانیایی را برد تا در مجموع ۳ بازی دو کشور مساوی باشند.
در دیدار پایانی مارکو آسنسیو، بازیکن اسپانیایی رئال به مصاف برند لنو، دروازه‌بان آلمان آرسنال رفت و توانست حریف خود را ۳-۲ شکست دهد و اسپانیا را به قهرمانی در این تورنمنت کوچک برساند. آسنسیو آنقدر در یک ماه اخیر در فیفا برنده شده که باید او را یک استاد بازی‌های کامپیوتری نامید.

1101