خاطره کاسانو از رونالدو جعلی از آب درآمد!

خاطره کاسانو از رونالدو جعلی از آب درآمد!

پایگاه خبری فوتبالی – خاطره‌ای که آنتونیو کاسانو از رونالدو لوئیز نازاریو در یک گفت و گوی اینترنتی تعریف کرده جعلی از آب درآمده است.
 به گزارش فوتبالی، آنتونیو کاسانو در سال ۲۰۰۶ به رئال پیوسته بود و در کنار رونالدو حضور داشت اما داستانی در یک گفت و گوی اینترنتی مطرح کرده که به نظر می‌آید پایه و اساس چندانی ندارد.
کاسانو در گفت و گوی با کوریره دلوا اسپرت گفته:«۱ -۰ از دیپورتیوو لاکرونا عقب بودیم. حریف تیم فوق‌العاده‌ای داشت. در حال شکست بودیم و مردم سوت می‌زدند مخصوصا علیه رونالدو. در رختکن و بین دو نیمه مربی می‌خواست رونالدو را تعویض کند و رود فن‌نیستلروی را به بازی بیاورد اما رونالدو گفت اگر در ۱۵ دقیقه دو گل نزدم من را از زمین بیرون بکش. بعد از ۱۵ دقیقه دو گل زده شد و هر دو گل را رونالدو به ثمر رساند!»
رسانه مارکا تصمیم به بررسی این ادعا و داستان تعریف شده توسط کاسانو پرداخته و متوجه شده این داستان واقعیت ندارد. کاسانو در تمام دوران حضورش در رئال در ۳ بازی مقابل دیپورتیوو لاکرونیا در ترکیب اصلی حضور داشته و در این ۳ بازی هیچ‌گاه چنین مسئله‌ای رخ نداده است. کاسانو تعدادی از بازیکنان حریف را هم به خاطر دارد و نام آن‌ها را بیان کرده اما کلیت داستان غلط است. رونالدو در تمام دوران حضور کاسانو در تیم رئال یک‌بار توانست در نیمه دوم دو گل بزند که هر دو گل در بازی مقابل دیناموکیف بود که بازی با نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

1101