افشاگری فن‌پرسی از رختکن منچستر: فرگوسن گفت عدم قهرمانی تقصیر این دو عوضی است!

افشاگری فن‌پرسی از رختکن منچستر: فرگوسن گفت عدم قهرمانی تقصیر این دو عوضی است!

پایگاه خبری فوتبالی – رختکن سرالکس فرگوسن همواره دچار حاشیه‌ها و داستان‌های متفاوتی بوده و این بار رابین فن‌پرسی یکی از این خاطرات را بیان کرده است.
به گزارش فوتبالی، مهاجم هلندی اسبق منچستر یونایتد به سو فوت گفته: در فصل اولی که در منچستر حضور داشتم ۱۵ امتیاز با تیم دوم اختلاف داشتیم. در یک بازی میزبان منچسترسیتی بودیم. اگر برنده می‌شدیم اختلاف به ۱۸ امتیاز می‌رسید و اگر شکست می‌خوردیم به ۱۲ امتیاز. ما بازی را باختیم. با وجود این اختلاف اما سرمربی اصلا از شرایط راضی نبود و کاملا عصبی به نظر می‌رسید. دو بازیکن تیم روز بعد از شکست به گردش و تفریح پرداختند. فرگوسن تصویر این دو بازیکن را در رختکن به ما نشان داد و گفت اگر قهرمان نشدیم تقصیر این دو عوضی است که تشخیص داده‌‌اند باید به تفریح و گردش بپردازند.
فن‌پرسی در ادامه گفت: می‌دانم آن دو نفر چه کسانی هستم اما نمی‌توانم به شما اسم بگویم. مربی به شدت آن‌ها را سرزنش کرد اما مسئله در رختکن ماند. فرگوسن به ما عکس‌ها را نشان داد. او  ساعت به ساعت این دو را زیر نظر داشت. عکس ساعت ۲، عکس ساعت ۳، عکس ساعت۴ و هم را به ما نشان داد تا بر حماقت این بازیکنان تاکید کرده باشد. فرگوسن بیخیال نمی‌شد و می‌گفت اگر قهرمان نشدیم تقصیر این دو بازیکن است که تصمیم گرفته‌اند تفریح کنند. از حالا به بعد تا زمانی که قهرمان شویم اگر کسی را در حال خوش گذرانی و تفریح ببینم آن بازیکن اخراج می‌شود. مهم نیست چه کسی هستید و چه افتخاراتی دارید. اگر تا قبل از اتمام فصل بیرون بروید از تیم کنار گذاشته می‌شوید.
فن‌پرسی در پایان گفت: بعد از این صحبت‌ها به تمرین پرداختیم و یکی از سخت‌ترین تمرین‌های تمام زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم. ۱۲ امتیاز جلو بودیم و واکنش سرمربی این بود!

1101