اقدام زیبای رشفورد برای کودکان در دوران شیوع کرونا

اقدام زیبای رشفورد برای کودکان در دوران شیوع کرونا

پایگاه خبری فوتبالی – مارکوس رشفورد به کودکانی که مشکل تامین غذا در دوران شیوع کرونا دارند کمک کرده است.
به گزارش فوتبالی، مارکوس رشفورد تصمیم گرفته از اوقات فراغتش در دوران شیوع کرونا استفاده‌ای بهینه کند. این مهاجم جوان انگلیسی تیم منچستر در دورانی که هیچ فوتبال و تمرینی برگزار نمی‌شود به بنیاد خیریه فیرشیر کمک می‌کند. در انگلیس و در مدارس غذای رایگان توزیع می‌شود و به دلیل تعطیلی مدارس، حالا کودکان و خانواده های بسیاری با مشکل تامین غذا مواجهند.
رشفورد به بی بی سی گفته: وقتی شنیدم مدرسه‌ها تعطیل شده کمک‌های زیادی مثل توزیع غذای رایگان برای کودکان انجام دادم. به خاطر دارم زمانی که مدرسه می‌رفتم روی وعده غذایی آن‌جا حساب می‌کردم و مادرم هم تا ساعت ۶ خانه نبود. پس یعنی وعده غذایی بعدی من ساعت ۸ بود. من این شانس را داشتم اما حالا کودکان زیادی هستند که شرایط سخت‌تری دارند و حتی در خانه هم نمی‌توانند چیزی بخورند. خیلی مسئله مهمی است. در نسل ما هم تاثیرات مثبت وجود داشت و هم منفی. من هم سعی دارم برای نسل بعدی تاثیری مثبت بگذارم.
رشفورد به بناید خیریه فیرشیر ۱۰۰ هزار پوند کمک کرده که این کمک مالی می‌تواند منجر به تولید ۴۰۰ هزار غذا برای کودکان در سطح بریتانیا شود.
رشفورد درباره شرایط فعلی گفت: باید صبور باشیم. من به طور مداوم با دوچرخه و برنامه‌ای که باشگاه به من داده کار می‌کنم. امیدوارم به زودی بتوانیم باز هم بازی کنیم.

1101