سوپراستار فوتبال بانوان انتخاب می‌کند: مسی یا رونالدو؟

سوپراستار فوتبال بانوان انتخاب می‌کند: مسی یا رونالدو؟

پایگاه خبری فوتبالی –  مورگان، به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین بازیکنان فوتبال بانوان که همواره جزء بهترین بازیکنان این رشته شناخته می‌شود مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهد.
به گزارش مدال، الکس مورگان کاراسکو، یکی از بهترین بازیکنان فوتبال بانوان که در کنار مسی روی کاور بازی فیفا ۱۶ در آمریکا حضور داشت این بازیکن آرژانتینی را بهتر از رونالدو می‌داند. او درباره مقایسه مسی و رونالدو می‌گوید: باید بگویم مسی. او خیلی بهتر است و سطحی بالاتر از هر بازیکنی که من تا به حال بازی‌اش را دیدم دارد. او واقعا هیجان‌انگیز بازی می‌کند.
مورگان که در حال حاضر در حال گذراندن آخر ماه‌های بارداری‌اش است پیشتر توانست به همراه تیم ملی آمریکا قهرمان جهان شود در بازی مقابل انگلیس سنت نوشیدن چای توسط انگلیسی‌ها را مورد تمسخر قرار داد تا مورد انتقاد قرار گیرد. او در این رابطه می‌گوید: شما می‌توانید مشاهده کنید در فوتبال مردان هم  شادی‌های گل زیادی اجرا می‌شود. من هم حالا هر زمان یک نفر را در حال چای ریختن می‌بینم عقب نشینی می‌کنم. باید به آن بخندید. با این همه انتقاد!
الکس مورگان ۳۰ ساله سابقه حضور در تیم‌هایی چون وسترن نیویورک، سیاتل ساندرز، پورتلند تورن، اورلاندو پراید و لیون فرانسه را در کارنامه خود دارد. او در ۱۶۹ بازی برای تیم ملی آمریکا ۱۰۷ گل به ثمر رسانده که آماری فوق‌العاده به شمار می‌رود.

1101