نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در سال ۹۸؛ تیمی پُر ستاره و درخشان

نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در سال ۹۸؛ تیمی پُر ستاره و درخشان

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در سال ۹۸ نتایج خوبی رقم زد و روز‌های مهمی را سپری کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از پدیده‌های لیگ نوزدهم، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بود. البته این تیم در طول فصل با حواشی تقریبا زیادی هم روبرو شد.

وضعیت نتیجه‌گیری نفت مسجدسلیمان در سال ۹۸
نفتی‌ها فصل هجدهم را با رتبه چهاردهم به پایان رساندند. آنها به سختی توانستند در لیگ برتر بمانند و برای همین برنامه‌ریزی بهتری برای فصل نوزدهم داشتند. به همین دلیل آنها سراغ مهدی تارتار رفتند. سرمربی سابق پارس جنوبی توانست تیم خوبی برای نفت بسازد. تیمی که برخلاف همه پیش‌بینی‌ها پدیده لیگ نوزدهم شد و توانست نام خود را برخلاف فصل گذشته بر سر زبان‌ها بیندازد.

نفت مسجدسلیمان لیگ نوزدهم را با تارتار پُرقدرت آغاز کرد و حتی چند هفته‌ای هم جزو ۵ تیم اول جدول بود. این تیم که به کابوس تیم‌های دیگر تبدیل شده بود بیشترین تعداد تساوی در لیگ برتر را به خود اختصاص داد و رکوردی را به نام خود ثبت کرد. با همین تساوی‌ها و البته شکست نخوردن، تیم تارتار در نهایت سال ۹۸ را با کسب رتبه هشتم به پایان رساند. این تیم در سال ۹۹ و در ۹ بازی باقی مانده از فصل نوزدهم امیدواری زیادی به درخشش و حتی کسب سهمیه دارد و باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی در سال جدید برای این تیم رقم می‌خورد.

حواشی سال
شاید مهم‌ترین حاشیه‌ای که نفتی‌ها با آن دست‌وپنجه نرم کردند، شایعات جدایی تارتار بود. سرمربی نفت که به شدت از دست مسئولان باشگاه بابت بدقولی‌ها دلخور بود، چند باری تا آستانه جدایی رفت، اما در نهایت در تیمش ماند. البته در این میان وقتی که بحث انتخاب سرمربی جدید برای پرسپولیس پس از کالدرون مطرح شد، نام تارتار هم به میان آمد.

در قرارداد تارتار این بند وجود دارد که او در صورت رسیدن پیشنهاد از پرسپولیس می‌تواند بدون اجازه از باشگاه به این تیم بپیوندد. با این حال، در نهایت یحیی گل‌محمدی هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، اما همین کش‌وقوس‌ها برای تارتار، باعث شد تا یکی، دو هفته ذهن هواداران و مسئولان باشگاه نفت درگیر شود چراکه آنها به هیچ عنوان دوست نداشتند سرمربی موفق خود را از دست بدهند.

ستاره سال
نفت مسجدسلیمان جزو آن دسته از تیم‌هایی بود که همه بازیکنان و سرمربی آن در سال ۹۸ خصوصا در لیگ نوزدهم درخشیدند. به همین دلیل این تیم یک یا ۲ ستاره نداشت و به نوعی همه اعضای این تیم توانستند مثل یک ستاره در زمین ظاهر شوند.

7655