پیام زیبا و احساسی راموس در جشن تولدش کنار خانواده

پیام زیبا و احساسی راموس در جشن تولدش کنار خانواده

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان و ستارگان فوتبال دنیا این روزها در دوران قرنطینه در خانه هایشان تمرین می کنند چرا که فوتبال در دنیا تعطیل شده است.

به گزارش فوتبالی، سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید امروز تولد 34 سالگی خود را جشن گرفت. در روزهای اخیر او تولد همسرش پیلار روبیو و پسر کوچکش آلخاندرو را هم در دوران قرنطینه جشن گرفته بود. حالا نوبت خانواده کاپیتان رئال مادرید بود که برای او جشن تولد بگیرند.

با توجه به شرایط قرنطینه و عدم امکان خروج از خانه، جشن تولد کاپیتان رئال مادرید بدون حضور دوستان وی و صرفا با حضور همسرش پیلار و فرزندانش برگزار شد. بادکنک ها و کاغذرنگی های رنگارنگ باعث شده بود تا تصویر جشن تولد وی کمی شور و شوق پیدا کند.کاپیتان رئال مادرید در صفحه اینستاگرامش نوشت:" از همه به خاطر تبریک هایی که گفتند و محبتی که در شرایط مشکل این روزها داشتند، تشکر می کنم. از دوستان و خانواده متشکرم که وجود آنها را درون این بادکنک ها، این کیک و این شمع ها که برای تولد 34 سالگی من هستند، حس می کنم. بهترین لبخند من و روحم را بیرون کشیدید. از عشقم پیلار روبیو متشکرم که در کنار بچه ها چنین انگیزه و عشقی را به ما منتقل می کنند. من چقدر خوش شانس هستم که می توانم در کنار شما تولدم را جشن بگیرم. دیوانه وار دوستتان دارم."