تصویر بامزه رونالدو و بچه‌هایش: در خانه بمانید و به پزشکان کمک کنید!

تصویر بامزه رونالدو و بچه‌هایش: در خانه بمانید و به پزشکان کمک کنید!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس در صفحه اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و از هوادارانش خواست تا در خانه هایشان بمانند و به کادر درمان برای کنترل ویروس کرونا کمک کنند.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در پیامی پیرامون رونالدو نوشته است:" در کل دنیا شرایط مشکلی وجود دارد. باید به خاطر چیزهایی که برای ما اهمیت دارند، شکرگزار باشیم: سلامتی، خانواده و عزیزانمان. در خانه بمانید و به همه پرستاران و پزشکان کمک کنید تا برای نجات جان مردم بجنگند."

رونالدو این روزها با اجازه باشگاهش یوونتوس برای سپری کردن دوران قرنطینه به کشورش پرتغال سفر کرده است و به همراه کل خانواده و نزدیکانش در ان جا هستند. البته رونالدو در حالی به هوادارانش توصیه می کند که در خانه هایشان بمانند که روز گذشته تصاویری از خودش در کنار نامزدش جورجینا و فرزندانش در خیابان های مادیرا منتشر شده بود. البته نکته این جاست که قوانین قرنطینه در کشور پرتغال سختگیری بسیار کمتری نسبت به بقیه کشورها دارد. در واقع قرنطینه در ان جا حالت اختیاری دارد به این شکل که مردم می توانند از خانه هایشان خارج شوند اما باید فاصله یک متری با همدیگر را حفظ کنند هر چند که رستوران ها و کافه ها تعطیل شده اند.