فاتح تریم از کرونا بهبود پیدا کرد و از بیمارستان مرخص شد

فاتح تریم از کرونا بهبود پیدا کرد و از بیمارستان مرخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - فاتح تریم مربی ترکیه ای گالاتاسرای پس از بهبود یافتن از ابتلا به ویروس کرونا به خانه اش برگشت. مسئولان بیمارستان اعلام کردند که تریم که در روزهای گذشته به علت ابتلا به ویروس کووید-19 در بیمارستان بستری شده بود، با نظر دکتر فرح اسه از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش فوتبالی، نتیجه تست کرونای تریم مثبت بود اما در روزهای اخیر شرایط وی خیلی بهتر شده بود و به همین خاطر از بیمارستان مرخص شد تا مراحل درمانش را در خانه سپری کند. بوسه، دختر کوچک فاتح تریم در مورد شرایط وی پیامی در توییتر منتشر کرد و نوشت:" خدا را شکر، پدرم از بیمارستان مرخص شد. در پیام آخرم نوشته بودم: وقتی بهتر شوی، خورشید بیرون خواهد آمد. حالا تو مرخص شدی و خورشید طلوع کرده است. حالا در قرنطینه در خانه استراحت می کند. او در مراحل درمان است. از تمامی افرادی که به من پیام دادند، تماس گرفتند و جویای احوال پدرم شدند و در شبکه های اجتماعی پیام های امیدبخش فرستادند، تشکر می کنم."

در هفته های اخیر لیگ فوتبال ترکیه نیز مثل بسیاری از کشورهای دنیا تعطیل شده است و مسابقاتش تا زمان کنترل ویروس کرونا در سطح دنیا معلق شده است.