حمله شدید ماکسی لوپز به واندا: تو هیچ چیزی نمی فهمی!

حمله شدید ماکسی لوپز به واندا: تو هیچ چیزی نمی فهمی!

پایگاه خبری فوتبالی - رابطه ماکسی لوپز، بازیکن کروتونه و همسر سابقش واندا نارا بسیار بد است. در حقیقت واندا از زمان جدایی از ماکسی و ازدواجش با مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پی اس جی همیشه رابطه بدی با همسر سابقش داشته است.

به گزارش فوتبالی، ماکسی و واندا هفت سال است که از هم جدا شده اند اما فرزندان مشترکشان باعث می شود تا همچنان علیه هم صحبت کنند و موضع بگیرند.  ماکسی از شبکه های اجتماعی استفاده کرد تا به همسر سابقش به خاطر سفر از پاریس به ایتالیا در میانه بحران کرونا انتقاد کند. والنتینو، کنستانتینو و بندیکتو سه فرزندی هستند که حاصل رابطه واندا و ماکسی هستند و به همراه ایکاردی و واندا برای سپری کردن ادامه قرنطینه از پاریس به شهر لاگو در ایتالیا سفر کرده اند.  ایتالیا یکی از کانون های شیوع کرونا در قاره اروپاست و به همین خاطر ماکسی از این که فرزندانش به منطقه ای برده شده اند که خطر کرونا در ان زاید است، ابراز گلایه کرده و در اینستاگرام نوشته است:"دوست دارم که بدانم بر اساس کدام معیار، قرنطینه که یک بحران جهانی است را شکستی و در حالی که همه می گویند که نباید از خانه هایتان خارج شوید، بچه های ما را از کشوری به کشور دیگری می بری که مرکز شیوع کرونا در ایتالیا است؟ چرا به عواقبش فکر نمی کنی؟"

ماکسی در ادامه حمله اش به واندا نوشته است؟" در حالی که در حال حاضر مقدس ترین چیز در دنیا برای ما سلامتی فرزندانمان است، با خودت چه فکری کردی؟عصبانی ام که چرا بدون فکر و آگاهی این کارها را می کنی. اگر به خودت اهمیت نمی دهی، به پنج فرزندت اهمیت بده اما انگار هیچ چیزی نمی فهمی!"

واندا تا این لحظه پاسخی به این حملات نداده است هر چند که این اولین باری نیست که این زن و شوهر سابق، در اینستاگرام علیه هم موضع می گیرند.