بهادری: فعلا صلاح نیست لیگ برتر را برگزار کنند

بهادری: فعلا صلاح نیست لیگ برتر را برگزار کنند

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: قطعا مسئولان فوتبال بیشتر از ما مطلع هستند ولی معتقدم فعلا صلاح نیست مسابقات برگزار شود.

به گزارش فوتبالی، عطاالله بهادری در گفت‌وگویی، در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: غیر از در خانه ماندن کاری از دست ما بر نمی‌آید. تمرینات تعطیل و بازیکنان هم مثل ما منتظر اعلام تصمیمات جدید از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند. مدیرعامل باشگاه با مهدی تارتار در تماس و پیگیر برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان است. بیماری همه‌گیر است و از دست هیچ‌کسی کاری بر نمی‌آید.

وی در مورد احتمال آغاز مجدد لیگ برتر فوتبال از اردیبهشت گفت: مسئولان کشور هر چه بگویند ما تابع آن هستیم. قطعا افراد مختلف نظرات زیادی دارند، ولی مسئولان وضعیت را بهتر از ما می‌بینند. آنها با توجه به مسائل کلان و ارتباطی که با ستاد کرونا دارند بهترین تصمیم را می‌گیرند. اگر تابع تصمیمات باشیم بهتر از آن است که بخواهیم نظر شخصی دهیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به لغو مسابقات المپیک توکیو تصریح کرد: وقتی مسابقاتی مثل المپیک به تعویق می‌افتد موضوع به این سادگی قابل حل نیست. همانطور که مسئولان مربوطه در ایران با اطلاعات بیشتری به موضوع نگاه می‌کنند آنها هم با سازمان بهداشت جهانی در ارتباط هستند و موضوع را در سطح بین‌المللی می‌بینند. با هشدار‌هایی که می‌شنوم به صلاح جامعه نیست مسابقات برگزار شود.

بهادری با ابراز مخالفت به از سرگیری مسابقات لیگ برتر در آینده‌ای نزدیک تاکید کرد: نمی‌شود بازی‌ها را بدون تماشاگر آغاز کرد. فوتبال بدون تماشاگر لطفی ندارد. مخصوصا برای تیم‌هایی مثل ما که با کمک یار دوازدهم شرایط متفاوتی داریم. در اغلب شهر‌های ایران هواداران لطف دارند و ما را تنها نمی‌گذارند، ولی اگر قرار باشد مسابقات بدون تماشاگر برگزار شود هیچ جذابیتی ندارد. فوتبال قرار است به جوان‌ها اجازه دهد در ورزشگاه‌ها فریاد بزنند و خود را خالی کنند. اگر قرار باشد آنها از فوتبال لذت نبرند برگزاری مسابقات چه لطفی دارد؟ با این وضع به صلاح نیست به این زودی‌ها مسابقات برگزار شود چون برخی نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و ممکن است این بیماری گسترده‌تر شود.

وی به صدمات مالی تعطیلی مسابقات لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما حدود ۶۰ درصد به اعضای تیم پول پرداخت کردیم و از خیلی تیم‌ها جلوتر هستیم. موضوع این است که تعهداتی در این بین وجود دارد و امیدوارم تصمیمی گرفته شود که تعهد بازیکنان به باشگاه، باشگاه به بازیکن و تعهدات اسپانسرینگ هم لحاظ شود. همه چیز به حالت تعلیق در آمده چون نه رئیس فدراسیون انتخاب و نه جلسات برگزار شده است. باید صبوری کنیم و منتظر تصمیم مسئولان باشیم. قطعا تصمیمی می‌گیرند که مسائل مالی فوتبال در آن رفع شود و ابهامی برای شاغلان در فوتبال باقی نماند. شرایط به خودی خود سخت است و امیدوارم تصمیمی بگیرند که همه جوانب در آن رعایت شود. قطعا تا آن زمان مشاوره می‌گیرند و از ما هم نظرسنجی می‌کنند.

7655