کاشف گریزمان: او از حضور در بارسلونا لذت نمی‌برد

کاشف گریزمان: او از حضور در بارسلونا لذت نمی‌برد

پایگاه خبری فوتبالی – اریک اولهت که همواره به دلیل انتقال گریزمان در سن ۱۳ سالگی به رئال سوسیه‌داد به عنوان کاشف این مهاجم فرانسوی شناخته می‌شود اعتقاد دارد گریزی در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و از حضور در بارسلونا ناراحت است.
به گزارش فوتبالی، اولهت درباره این مهاجم ۲۹ ساله که به تازگی پیراهن بارسا را بر تن گرده به ال‌موندو دیپورتیوو گفته: زمانی که گریمان اتلتیکو مادرید را ترک کرد ناراحت بودم که در حال مجادله او بودم و این مسئله در من تاثیر گذاشت. می‌توانستم متوجه شوم چرا می‌خواهد به بارسلونا برود. بارسلونا تیم بزرگی است. بسیاری از بازیکنان می‌گفتند او در بارسا خودش را جا می‌اندازد و در سبک تیکی‌ تاکای این تیم موفق می‌شود اما من نمایش‌های او در بارسلونا را دوست ندارم. شما می‌توانید مشاهده کنید که مشکلاتی وجود دارد و گریزمان از این مسئله لذت نمی‌برد. او می‌تواند تا نهایت توانش تلاش کند و چیزی نگوید اما به نظر می‌رسد او به اندازه کافی از هم بازیانش پاس دریافت نمی‌کند.
اولهت در ادامه افزود: او متوجه است که دربارسا رئیس و بهترین بازیکن نیست اما با توجه به توانایی‌هایش شایسته توجه بیشتری است.
گریزمان در روزهای اول حضورش در بارسا در پی صمیمی‌تر کردن روابطش با مسی بود اما کماکان نتوانسته به نمایش‌های فوق‌العاده‌اش در اتلتیکو برگردد.

1101