بازخوانی یک اتفاق؛ وقتی رونالدو از شهرت خسته می‌شود

بازخوانی یک اتفاق؛ وقتی رونالدو از شهرت خسته می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی – یک ویدیو منتشر شده در یوتیوب از دقایقی از زندگی کریستیانو رونالدو نشان می‌دهد او تا چه اندازه مشهور است.
به گزارش فوتبالی، رونالدو در این ویدیو پس از حضور در یک مرکز خرید به یک کافی‌شاپ می‌رود و دو چایی سفارش می‌دهد تا دوستش برای ملاقات او سر برسد.
هنوز چند لحظه‌ای از نشستن رونالدو روی صندلی نگذشته که شناخته می‌شود. ابتدا یک زن از او تقاضای عکس می‌کند که مورد موافقت رونالدو قرار می‌گیرد و کم کم تقاضای عکس آن‌قدر زیاد می‌شود که باید تعداد نوشیدنی‌های رونالدو در کافی‌شاپ را با تعداد عکس‌ها مقایسه کرد. لحظاتی بعد یک خانم از او درخواست آخرین عکسش در حضور در کافی‌شاپ را می‌کند اما رونالدو می‌گوید: نه. این آخرین عکس نیست. من مطمئنم.در پایان رونالدو ۴ قهوه می‌خورد و ۳۰ عکس می‌اندازد.
این ویدیو در سال ۲۰۱۶ در یوتیوب آپلود شده اما کامنت‌های هوادران نشان می‌دهد برخی برای شرایط به وجود آمده دلشان می‌سوزد. یک کاربر نوشته: به چهره رونالدو دقت کنید. او از یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای هم خسته‌تر است. یک کاربر دیگر نوشته به خاطر همین مسائل است که نمی‌خواهم معروف شوم و در نهایت کاربری دیگر نوشته: بیچاره رونالدو اما او یک سوپراستار است و باید این مسائل را قبول کند.
رونالدو خیلی هم از این شرایط لذت نمی‌برد. او پیشتر در مصاحبه با پیرس مورگان گفته بود: بودن جای من خسته کننده است. برخی لحظات جذاب وجود دارد. شهرت، روی جلد مجلات قرار گرفتن و در تلویزیون بودن. اما بعد از ۱۵ سال به اندکی حریم خصوصی نیاز دارم که در ۱۰ سال گذشته از بین رفته است. نمی‌توانم با کودکانم به پارک برم. اگر بروم تمام مردم من و خانواده‌ام را مضطرب می‌کنند. وقتی در مجامع عمومی هستید نمی‌توانید خودتان باشید. خسته‌کننده است. می‌خواهم دوباره آزاد باشم!

1101