حمایت ماتا از سولسشر: او دی‌ان‌ای منچستر را دارد

حمایت ماتا از سولسشر: او دی‌ان‌ای منچستر را دارد

پایگاه خبری فوتبالی – خوان ماتا معتقد است منچستر در مسیر درستی زیر نظر سولسشر قرار دارد.
به گزارش فوتبالی، هافبک مهاجم اسپانیایی منچستر درباره سرمربی نروژی یونایتد می‌گوید: قطعا درباره دوران بازی حرفه‌ای و گل‌هایش چیزهای زیادی شنیده‌ام. به خاطر دارم با مدیران  صحبت می‌کردم که می گفتند گوش کن! احتمالا اوله به خانه برمی‌گردد. او می‌خواهد هدایت تیم تا انتهای فصل را بر عهده گیرد. او از مولده نروژ می‌آید و روی نیمکت می‌نشیند.
ماتا در ادامه گفت: از زمانی که او آمد می‌توانستید فضای مثبت را مشاهده کنید. می‌توانستید دی ان ای منچستر یونایتد را مشاهده کنید. او همه را می‌شناخت و مانند یک هواداران منچستر یونایتد با انرژی، مثبت و خنده‌رو بود و فکر می‌کنیم تمام این‌ها نشانه‌ای بود تا متوجه شویم همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد.
ماتا که شایعاتی درباره روابط نه چندان صمیمانه اش با مورینیو به گوش می‌رسید در باره مو می‌گوید: احترام امری دو طرفه است و ما هیچگاه مشکل شخصی نداشتیم. شرایط فوتبالی بود. او فوتبالی را از تیم می‌خواستم که شاید من در آن فوتبالیست باکیفیتی نبودم. همین. برخی اوقات این مسائل در فوتبال به وجود می‌آید. زمانی که او به یونایتد آمد به خودم گفتم مشکلی وجود ندارد. سعیم را می‌کنم. هواداران به من می‌گفتند چه پیش می‌آید و من می‌خواستم بمانم و خودم را ثابت کنم. یکی از مسائلی که به آن افتخار می‌کنم همین مسئله است. ماندم و در فینال جام اتحادیه و لیگ اروپا احساس کردم چقدر مفید هستم. این تفاوت احساسی است که قبلا داشتم و حالا دارم.

1101