پیاده‌روی رونالدو در کنار نامزد و فرزندانش در دوران قرنطینه

پیاده‌روی رونالدو  در کنار نامزد و فرزندانش در دوران قرنطینه

پایگاه خبری فوتبالی - دنیا به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف شده است و عملا همه رویدادهای ورزشی متوقف شده است. لیگ های بزرگ اروپایی متوقف شده اند و حتی یورو و المپیک یک سال به تعویق افتاده است. در این شرایط ستارگان فوتبال دنیا در خانه هایشان در قرنطینه به سر می برند. خیلی از آنها به کشورها و شهرهایشان برگشته اند و به طور مثال کریستیانو رونالدو چند هفته ایست که به همراه خانواده اش به مادیرا رفته است.

به گزارش فوتبالی، ستاره پرتغالی در هفته های اخیر به همراه مادرش دولورس، نامزدش جورجینا رودریگز، برادر و خواهرانش و همچنین فرزندانش در مادیرا در قرنطینه بسر می برد. حالا تصاویری از رونالدو در دوران قرنطینه منتشر شده است که به همراه خانواده اش در حال پیاده روی و گشت و گذار است. ستاره پرتغالی در کنار تمرین کردن در خانه اش که تصاویرش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است تصمیم گرفت که به همراه نامزدش و فرزندانش به پیاده روی برود.

ستاره پرتغالی به همراه خانواده اش به پیاده روی رفته چرا که قوانین قرنطینه در پرتغال سختگیری بسیار کمتری نسبت به دیگر کشورها دارد. البته در تصاویر مشخص است که رونالدو فاصله احتیاطی با نامزدش جورجینا را حفظ کرده است. دولت پرتغال بر خلاف سایر کشورهای اروپایی تصمیم گرفته که "قرنطینه اختیاری" را برای شهروندانش اجرا کند و در صورتی که مردم فاصله احتیاطی یک متری را رعایت کنند می توانند از خانه هایشان خارج شوند. البته کافه ها و رستوران ها تعطیل هستند.