پسر اسطوره فوتبال آرژانتین در 24 ساعت دو بار بازداشت شد

پسر اسطوره فوتبال آرژانتین در 24 ساعت دو بار بازداشت شد

پایگاه خبری فوتبالی - الکساندر کانیگیا پسر مهاجم اسطوره ای فوتبال آرژانتین به علت شکستن قرنطینه در عرض کمتر از 24 ساعت دو بار توسط پلیس بازداشت شد.

به گزارش فوتبالی، پسر 27 ساله کانیگیا که به همراه ماکارنا هررا نامزد مکزیکی خود در جاده بوینویس - آیرس به لاپلاتا بود دستگیر شد. او روز قبلش هم توسط نیروهای پلیس بازداشت شده بود. در نهایت او  و نامزدش به خانه هایشان منتقل شدند و در آن جا تحت بازداشت خانگی قرار دارند.

در حال حاضر ارژانتین نیز یکی از کشورهایی است که به خاطر شیوع ویروس کرونا تصمیم به قرنطینه کل کشور گرفته است. بدین ترتیب هیچ کسی حق ندارد که بدون دلیل از خانه اش خارج شود و همه باید برای قطع زنجیره کرونا در خانه هایشان بمانند.

کانیگیا در سال 1990 به نایب قهرمانی جام جهانی رسید که در دوران فوتبالش در تیم های مختلفی بازی کرد. این مهاجم که سابقه حضور در تیمهایی نظیر ریورپلاته، هلاس ورونا، آتالانتا، رم، بنفیکا، بوکا جونیورز، دندی و رنجرز داشته است در سالهای پایانی فوتبالش در تیم های کوچک تر نظیر قطر اس سی و ومبلی بازی کرده است.او در 50 بازی که برای تیم ملی آرژانتین انجام داده بود مجموعا توانست شانزده گل به ثمر برساند.