استعدادیاب های رئال مادرید به دنبال خرید کاکای جدید فوتبال برزیل

استعدادیاب های رئال مادرید به دنبال خرید کاکای جدید فوتبال برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر سعی کرده است که استعدادیاب های فوتبال برزیل را به خدمت بگیرد. ستارگانی نظیر وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس در این سالها جذب شده اند و حالا رئال مادرید یک پدیده جدید از فوتبال برزیل را زیر نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ایگور گومز پدیده 21 ساله سائوپائولو نگاه رئال مادرید را به خود جلب کرده است. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 50 میلیون یوروست که در شرایط فعلی نقل و انتقالات و بحران کرونا بعید است که رئال حاضر به پرداخت چنین مبلغی شود. گفته می شود که بارسلونا، سویا و آژاکس دیگر تیم هایی هستند که شرایط جذب این هافبک را دنبال می کنند.

ایگور گومز که از 14 سالگی به سائوپائولو ملحق شده از نظر سبک بازی با کاکا مقایسه می شود. این بازیکن مجموعا 44 بازی در تیم بزرگسالان سائوپائولو داشته که پنچ گل به ثمر رسانده است. این بازیکن اخیرا تا سال  2023 قراردادش را با سائوپائولو تمدید کرده است.

رئال مادرید با وگنر ریبریو وکیل ایگور گومز تماس هایی داشته است. این بازیکن که با بازیکنانی نظیر نیمار و روبینیو نیز در تماس بوده، رابطه خوبی با رئال مادرید دارد. ایگور در مسابقات جام ملت های آمریکای جنوبی زیر 20 سال با رودریگو گوئس هم تیمی بود.