کرونا، کیکه ستین را در بارسلونا ماندنی می‌کند

کرونا، کیکه ستین را در بارسلونا ماندنی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - صرفنظر از این که تا پایان فصل چه اتفاقاتی در صورت شروع دوباره لالیگا رخ بدهد، به نظر می رسد که کیکه ستین فصل آینده هم سرمربی بارسلونا خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان هلندی که گزینه اصلی هدایت بارسلونا در فصل 21-2020 بود با تعویق یورو تصمیم گرفته است که یک سال دیگر هدایت تیم ملی هلند را به عهده داشته باشد و بدین ترتیب احتمال حضور ستاره سابق بارسلونا به این تیم منتفی است. کومان در ماه ژانویه و پس از اخراج والورده به بارسلونا پاسخ منفی داده بود و گفته بود که ترجیح می دهد در پایان فصل راهی نیوکمپ شود. بدین ترتیب در نهایت مدیران بارسا تصمیم گرفتند که کیکه ستین سرمربی سابق بتیس را برای هدایت تیمشان استخدام کنند.

ستین تا ژوئن 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و به نظر می رسد که بحران کرونا به سودش شده و حالا شانس بیشتری برای ماندن در بارسلونا دارد. مربی 61 ساله در حال حاضر عملا هیچ رقیبی برای حضور در نیمکت بارسلونا ندارد و همین مسئله به سود اوست تا بتواند شغلش را حفظ کند.

این مربی 61 ساله در حال حاضر با بارسلونا صدرنشین لالیگاست و منتظر بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل ناپولی است. آنها توسط بیلبائو از جام حذفی اوت شدند.