مارک بوسنیچ درباره کپا: او می‌تواند بهترین باشد

مارک بوسنیچ درباره کپا: او می‌تواند بهترین باشد

پایگاه خبری فوتبالی – مارک بوسنیچ صحبت‌های جالبی درباره شرایط فعلی کپا در تیم چلسی دارد.
به گزارش فوتبالی، مارک بوسنیچ که سابقه حضور در دروازه تیم چلسی را دارد درباره وضعیت کپا آریزابالاگا به گل گفته: به عنوان دروازه‌بان همیشه در حداقل رقابت برای تصاحب جایگاه قرار داشتم اما فکر می‌کنم دروازه‌بانی هم مانند دیگر پست‌ها است و اگر در آن خوب نباشی شخص دیگری جایت را خواهد گرفت. داستان کپا آریزابالاگا اندکی متفاوت است زیرا قیمت بالایی داشته و فرانک لمپارد او را نخریده است. شخص دیگری این کار را انجام داده. بابت بازگشتش به ترکیب چلسی من تحت تاثیر قرار گرفتم چون برای تصاحب جایگاهش اندکی مشکل داشت.
بوسنیچ در ادامه افزود: شایعات زیادی درباره خرید دوناروما و اونانا شنیده می‌شود اما شرایط بازی کردن در انگلیس با همه‌جا متفاوت است. در انگلیس مسئله قدرت بدنی اهمیت زیادی دارد. من از آن‌چه پشت پرده می‌گذرد باخبر نیستم و دخالت نمی‌کنم اما اگر رابطه مربی و بازیکن بهم خورده باشد مسئله متفاوت خواهد بود. فکر می کنم این فصل خوب کار نکرده بود و فرانک حق داشت او را از ترکیب بیرون بگذارد اما زمانی که برگشت خوب عمل کرد. من برای کپا اهمیت قائلم. او یک شوت‌گیر فوق‌العاده است. مردم خیلی او را بابت در درسترس بودنش مورد انتقاد قرار می‌دهند اما مهم‌ترین وظیفه او دور نگه داشتن توپ از دروازه است. از نظر تسلط بر محوطه‌اش او اندکی جوان است و به زمان نیاز دارد. کپا هیچ‌وقت فاجعه نبوده است.
بوسنیچ در پایان گفته: دنباله روی راه پیتر چک در این باشگاه کاری سخت است. همچنین تیبو کورتوا هم به عنوان دروازه‌بان قبلی تیم استثنایی بوده. من اعتقاد دارم کپا توانایی خوبی برای رسیدن به سطح آن‌ها دارد.

1101