خاطره کراوچ از دیدار با رونالدو: اصلا من را نشناخت!

خاطره کراوچ از دیدار با رونالدو: اصلا من را نشناخت!

پایگاه خبری فوتبالی – کراوچ خاطره‌ای از دیدار با رونالدو لوئیز نازاریو نقل می‌کند که او را به عنوان یک فوتبالیست نشناخته است.
به گزارش فوتبالی، پیتر کرواچ، مهاجم سابق تیم‌های لیورپول، تاتنهام و استوک خاطره اولین دیدارش با رونالدو را از خاطر نبرده است. این مهاجم با سابقه که در ۴۲ بازی ملی ۲۲ گل به ثمر رسانده در گفت و گو با دیلی میل گفته: زوج رویایی من در تمام این سال‌ها؟ قطعا رونالدو لوئیز نازاریا. فکر نمی‌کنم سبکمان شبیه بهم باشد اما ۹۰ دقیقه کنار او بودن زندگی من را می‌سازد! یک بار او را ملاقات کردم. در تعطیلات و در ایبیزا بودم که او روی یک نیمکت نشسته بود و کنار او چند بطری و روی شکمش یک زیرسیگاری وجود داشت. می‌خواستم با او عکس بگیرم و نزدیک او رفتم. انتظار داشتم او بگوید: اوه! کراوچ! تویی؟ اما او حتی نمی‌دانست من چه کسی هستم.
کراوچ که همواره به دلیل قد بلندش مورد توجه قرار داشته درباره دوران کرونا افزود: در حال حاضر فرزندانم برایم یک وسیله درست کردند تا با کمک آن فاصله را رعایت کنم. آن‌ها یک دسته جارو  را با عکس من درست کرده‌ان و به من فاصله ایمنی را گوشزد می‌کنند: به اندازه یک کراوچ فاصله بگیر!

1101