اشتباه فاحش تلویزیون فرانسه در تشخیص چهره مسی واقعی و ایرانی!

اشتباه فاحش تلویزیون فرانسه در تشخیص چهره مسی واقعی و ایرانی!

پایگاه خبری فوتبالی – پخش اشتباه تصویر مسی ایرانی به جای مسی آرژانتینی در تلویزیون فرانسه باعث بروز حاشیه‌هایی فراوان شده است.
به گزارش فوتبالی، برنده ۶ توپ طلای دنیا به واسطه توانایی‌های بسیار بالا و شهرت جهانی‌اش ظاهری کامل قابل تشخیص دارد اما تلویزیون فرانسه نتوانسته این مسئله را تشخیص دهد. شب گذشته و در حالی که شبکه M6 فرانسه درحال اعلام اخبار مربوط به اهدای کمک‌های نقدی سوپراستارهای دنیای ورزشی بود، در کنار عکس راجر فدرر عکسی از بدل مسی استفاده شد تا اقدامات خیرخواهانه مسی به عنوان خبر گفته شود.
این اشتباه فاحش شبکه M6 باعث شد تا بسیاری از کاربران فضای مجازی و شبکه‌های رقیب M6 به انتقاد از این شبکه بپردازند و حتی مسی ایرانی هم با استناد به این موضوع در اینستاگرام خود با این سوتی شبکه فرانسوی شوخی کند.
لیونل مسی واقعی آرژانتینی اخیرا ۱ میلیون یورو از دستمزد خود را به بیمارستان‌هایی در اسپانیا و البته شهر روزاریو آرژانتین که در آن متولد شده اهدا کرده است. دیگر بازیکنان با ۳۰ درصد کسر حقوق موافقت کرده‌ بودند اما پیشنهاد باشگاه بارسلونا ۷۰ درصد بود که در نهایت بر سر ۵۰ درصد کسر حقوق، دو طرف به توافق رسیدند.

گفتنی است کریستیانو رونالدو هم اخیرا مبلغ زیادی به بیمارستان‌ها و بنیادهای خیریه کمک کرده است.

1101