درگذشت بازیکن 14 ساله اتلتیکو مادرید هوادارانشان را شوکه کرد

درگذشت بازیکن 14 ساله اتلتیکو مادرید هوادارانشان را شوکه کرد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستین مینچولا بازیکن 14 ساله تیم نونهالان اتلتیکو مادرید امروز جان خود را از دست داد. مهاجم تیم نونهالان اتلتیکو در روز 19 فوریه 2006 متولد شده است. وی در فصل 14-2013 در رده پیش - نونهالان وارد آکادمی اتلتیکو شد و ششمین فصلش را در آکادمی روخی بلانکوها تجربه می کرد.

به گزارش فوتبالی، انریکه سرزو مدیر اتلتیکو مادرید در بیانیه رسمی باشگاه در این باره گفت:" ما از خبر ناراحت کننده مرگ بازیکنمان بسیار ناراحت شدیم و از فقدانش عمیقا سوگوار هستیم. باشگاه اتلتیکو مادرید و کل خانواده اتلتیکو خانواده بعدی کریستین و دوستانش در این لحظات دردناک خواهد بود." 

میگل انخل خیل مارین رییس هیئت مدیره اتلتیکو نیز گفت :" حس ناتوانی در کمک کردن که در این شرایط ایجاد می شود، وحشتناک است. در روزهای اخیر برخی از نزدیکان من فوت شده اند، برخی به علت ویروس کرونا و برخی به علت ویروس های دیگر و این که نتوانیم برایشان آن طور که شایسته است مراسم خداحافظی برگزار کنیم، یک بی عدالتی بزرگ است و باعث شکستن قلب ما می شود. کریستین فقط 14 سال سن داشت و درود ویژه ای برای تمام خانواده اش و همه افرادی که در شرایط مشابهی هستند، می فرستم. از امروز، پرچم ما به افتخار کریستین و تمامی ورزشکارانی که در روزهای اخیر جانشان را از دست دادند، به اهتزاز در می آید."

 در حال حاضر مشخص نیست که دلیل مرگ مینچولا چه بوده است اما احتمالا دچار بیماری خاصی بوده است.