انریکه: اینیستا شبیه‌ترین فرد به مسی است

انریکه: اینیستا شبیه‌ترین فرد به مسی است

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیس انریکه در گفت و گوی خود با صفحه فیس بوک تیم ملی اسپانیا درباره اینیستا و مسی صحبت‌های جالبی کرده است.
به گزارش فوتبالی، سرمربی تیم ملی اسپانیا با صفحه فیس بوک رسمی تیم ملی اسپانیا گفت و گویی رسمی داشته که در آن درباره اتفاقات اخیر، فعالیت در تیم ملی و احتمال بازگشت به بارسلونا سخن گفته اما یکی از مهم‌ترین اظهارات او درباره مسی و اینیستا بوده که از نظر او بیشترین تاثیر را در دوران فعالیت حرفه‌ای او گذاشته‌اند. لوئیس انریکه که سابقه بازی در بارسلونا و رئال مادرید را در کارنامه خود دارد از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ روی نیمکت بارسا نشسته و سرمربی مسی و اینیستا بوده و حتی توانسته به همراه این دو در بارسلونا سه گانه کسب کند. انریکه در گفت و گوی خود با مردم گفته گفته: بازیکنی که در تمام دوران فعالیت حرفه‌ایم من را تحت تاثیر قرار داده بدون شک لیونل مسی است. بعد از مسی می‌توانم بگویم اینیستا. او شبیه‌ترین بازیکن به لیونل مسی است اما با وجود احترامی که برای بازیکنان قائلم مسی تفاوت‌های بسیار زیادی با دیگران دارد.
انریکه مربی بازیکنان بزرگی چون نیمار، ژاوی، سوارز و پیکه مه بوده اما با این وجود مسی و اینیستا دو تن از بهترین بازیکنانی بوده‌اند که زیر نظر او کار کرده‌اند.

1101