لمپارد: چرا بدون دلیل بازیکنان را تحت فشار قرار دهم؟

لمپارد: چرا بدون دلیل بازیکنان را تحت فشار قرار دهم؟

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک لمپارد ترجیح می‌دهد با توجه به شرایط موجود بازیکنانش را خیلی تحت فشار قرار ندهد و آن‌ها را در کنار خانواده‌هایشان راحت بگذارد.
به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد سرمربی آبی‌پوشان لندنی در جدیدترین گفت و گوی خود با اپلیکیشن رسمی باشگاه چلسی درباره تعطیلی لیگ و شرایط فعلی فوتبال در دنیا گفته: در حال حاضر در لحظات سختی به سر می‌بریم زیرا نمی‌دانیم چه چیزی پیش روی ماست. قبلا مشاهده کرده‌ایم که چقدر ناگهانی شرایط تغییر می‌کند. تنها می‌توانیم به تاریخی که به ما اعلام شده ملاحظه کنیم اما برنامه روزانه و هفتگی مان را چه کنیم؟چگونه تمرین کنیم؟ آخرین و کم‌اهمیت‌ترین مسئله برای من این است که بدون هیچ دلیلی بازیکنان را تحت فشار قرار دهم و آن‌ها را به تمرین سخت مجبور کنم.
لمپارد بازیکنان را به تمرکز روی خانه و خانواده‌شان توصیه می کند: انگیزه مسئله مهمی است و در حالا حاضر فکر می‌کنیم. حضور در کنار خانواده و اطلاع از وضعیت آن‌ها انگیزه اصلی بازیکنان است. همه ما وضعیت جهان را می‌بینیم و برخی اوقات واقعیت را باید مشاهده کرد. ما چلسی را دوست داریم و دوست داریم کارمان را انجام دهیم. پیام من به بازیکنان این است که در حال حاضر در کنار خانواده شان باشند.

1101