امباپه هم به کمک مردم در دوران قرنطینه شتافت

امباپه هم به کمک مردم در دوران قرنطینه شتافت

پایگاه خبری فوتبالی – امباپه هم به جمع بازیکنانی پیوست که در دوران قرنطینه به بنیادهای خیریه کمک می‌کند.
به گزارش فوتبالی، یک بنیاد فرانسوی به نام آبه پیر اعلام کرده کیلیان امباپه به این بنیاد کمک مالی بسیار زیادی کرده است. در حال حاضر بسیاری از مردم به دلیل شیوع کرونا با مشکلات زیادی مانند جای خواب مواجه هستند زیرا به مردم گفته شده حتما در خانه بمانند. بنیاد آبه پیر بیشتر تلاش خود را برای تهیه سرپناه افراد بی‌خانمان انجام می‌دهد و کمک امباپه باعث شده در شرایط دشوار فعلی این بنیاد کمتر با مشکل مالی دست و پنجه نرم کند.

آبه پیر در وب‌سایت و توئیتر خود نوشته: کیلین امباپه که نگران این بحران و تبعات آن بر کشورمان و مخصوصا پیامدهایش برای اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است برای حمایت از فعالیت‌های بنیاد خیریه مبلغ قابل توجهی کمک مالی به ما کرده است. کمک‌های سخاوتمندانه او ما را قادر می‌سازد تا با سرعت بیشتری به موارد اضطراری واکنش نشان دهیم و کمک‌های بهداشتی، درمانی، غذا و سرپناه در اختیار افراد بی‌خانمان بگذاریم.
این بنیاد اشاره‌ای به مبلغ کمک شده توسط امباپه نکرده اما از عبارت «بسیار زیاد» درباره کمک مالی این ستاره فرانسوی تیم پاریسن ژمن استفاده کرده که نشان از مبلغ قابل توجه اهدایی او به این بنیاد می‌دهد.

1101