طالع نحس آنخل کوره‌آ؛ از مرگ برادر و پدر تا سرطان مادر

طالع نحس آنخل کوره‌آ؛ از مرگ برادر و پدر تا سرطان مادر

پایگاه خبری فوتبالی – چند روز پیش آنخل کوره‌آ، بازیکن تیم اتلتیکو مادرید با انتشار یک عکس از خود و مادرش در شبکه‌های اجتماعی از ابتلای مادرش به سرطان خبر داد اما این تنها مشکل کوره‌آ در طول زندگی‌اش نبوده است.
به گزارش فوتبالی، کوره‌آ از کودکی دوران سختی داشتی و فداکاری‌های زیادی انجام داده تا فوتبالیست شود و البته در دوران فوتبالیست شدن هم به خانواده‌اش کمک زیادی کرده است. محل زندگی کوره‌آ در لاس فلورس آرژانتین یکی از خطرناک‌ترین محله‌ها بوده زیرا مواد مخدر و جرم جنایت برای اهالی محل مانند یک عمل روزانه مشاهده می‌شده است. کوره‌آ ۹ برادر داشته و باید با غم از دست دادن برادر بزرگتر و پدرش در کودکی دست و پنجه نرم می‌کرده تا بالاخره توانسته به نیو الد بویز بپیوندد. او در سن ۱۹ سالگی مورد توجه باشگاه اتلتیکو مادرید قرار می‌گیرد اما در تست‌های پزشکی متوجه می‌شود مشکل قلبی دارد. به همین دلیل با هزینه اتلتیکو به نیویورک می‌رود و مورد جراحی قرار می‌گیرد.
خودش می‌گوید: به من می‌گفتند همه‌چیز خوب می‌شود و هیچ ریسکی وجود ندارد اگرچه به من دروغ گفتند چون وقتی عمل تمام شد به من گفتند ممکن بود مشکلی پیش بیاید و دیگر نتوانم به فوتبال ادامه دهم. به هر حال البته مشکلی پیش نیامد.
۶ ماه بعد کوره‌آ توانست به فوتبال برگردد و حالا افشا کرده مادرش از سرطان رنج می‌برد. خودش در اینستاگرام نوشته: «برای دشمن شما در میدان جنگ هیچ استراحتی وجود ندارد. آن‌ها می‌توانند به بدن تو دست بزنند اما روح تو قابل لمس نیست. می‌توانند گوشت تو را پاره کنند اما ایمانت ناگسستنی است. نگذازید آنچه که هستید را از شما بگیرند. روح شما قوی‌تر است.
تو این جنگ را در پیش داری. چنگ همه ما. دوستت دارم مادر.»
کوره‌آ برای همراهی با مادرش سر خود را از ته تراشیده است.

1101