وقتی رونالدو را دیدم نمی‌توانستم حتی راه بروم!

وقتی رونالدو را دیدم نمی‌توانستم حتی راه بروم!

پایگاه خبری فوتبالی – یک بسکتبالیست اسلوونیای صحبت‌های جالبی درباره ملاقاتش با رونالدو کرده است.
به گزارش فوتبالی، لوکا دانچیچ، بسکتبالیست معروف اهل اسلوونی که هم‌اکنون در تیم دالاس ماوریکس در ان بی ای بازی می‌کند در یک گفت و گوی تصویری با بلیچر ریپورت درباره ملاقاتش با رونالدو صحبت کرده است. این بسکتبالیست ۲۱ ساله پیشتر در تیم بسکتبال رئال مادرید در اسپانیا حضور داشته و در مصاحبه خود از ملاقات اتفاقی‌اش با کریستیانو رونالدو سخن گفته است. دانچیچ آن‌قدر شوکه شده که در هنگام دیدن رونالدو حتی نتوانسته از او سوالی بپرسد یا حرفی بزند.
او در گفت و گو با بلیچر ریپورت گفته: زمانی که کریستیانو رونالدو را ملاقات کردم ۱۶ سال داشتم. استرس بسیار زیادی داشتم. حتی نمی‌توانستم راه بروم بنابراین هیچ چیزی نپرسیدم. یکی از کارهایی که همیشه دوست داشتم انجام بدهم این بود که با ماشین‌های او رانندگی کنم. او ماشین‌های زیادی دارد.
لوکا دانچیچ همچنین اعلام کرده هنوز طرفدار رئال مادرید است و از آمریکا همیشه بازی‌های تیم محبوبش را مشاهده می‌کند. او در سپتامبر سال ۲۰۱۲ با قراردادی ۵ ساله به عضویت تیم رئال مادرید درآمده و به سرعت عضو تیم زیر ۱۶ ساله‌های قوهای سفید مادریدی شده است. دانچیچ در ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ به دوران حضور خود در لوس بلانکو خاتمه داد.

1101