ورزشگاه برنابئو، انبار لوازم بهداشتی شهر مادرید شد

ورزشگاه برنابئو، انبار لوازم بهداشتی شهر مادرید شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران باشگاه رئال مادرید این روزها در تلاش هستند تا به هر ترتیبی که شده در نبرد با شیوع هر چه بیشتر بیماری کرونا با دولت این کشور به مشارکت بپردازند. 

به گزارش فوتبالی، از همین رو مقامات ارشد باشگاه مادریدی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را در اختیار شورای عالی ورزش مادرید قرار داده اند و قرار بر این است که از این ورزشگاه به عنوان انبار بزرگی برای ساماندهی کردن لاجستیک کمک ها و انبار لوازم بهداشتی استفاده شود. این روزها کمک های نقدی و غیرنقدی زیادی در راستای مبارزه با ویروس کرونا ارسال می شود و بسیاری از این لوازم، در حقیقت کالاهای اهدا شده از سوی باشگاه های ورزشی و شرکت های مرتبط با دنیای ورزش است. 

در بیانیه منتشره از سوی شورای عالی ورزش مادرید می خوانیم:« به لطف ارتباط و همکاری شانه به شانه این ارگان با باشگاه رئال مادرید، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو تبدیل به فضای بزرگی برای انبار کردن لوازم و وسایل بهداشتی اهدا شده در مسیر مبارزه با پاندمی کرونا قرار خواهد گرفت. این لوازم و وسایل اهدا شده در برنابئو قرار خواهند گرفت و در اختیار مقامات بهداشتی اسپانیا قرار داده خواهند شد تا بتوان از آنها استفاده ای کاربردی و مفید نمود. »

در عین حال باشگاه رئال مادرید اعلام آمادگی کرده که به عنوان پلی ارتباطی میان افراد و شرکت ها قرار گرفته و این امکان را فراهم کند تا کمک های خیریه در این ورزشگاه جمع آوری شده و در اختیار وزارت سلامت اسپانیا قرار بگیرد. 

وزارت سلامت اسپانیا هم مرکز نظارت بر توزیع و مصرف این لوازم بهداشتی خواهد بود. از سوی دیگر باشگاه رئال مادرید شیوه های مختلفی را برای کمک رسانی درنظر گرفته. آنها یک شماره تلفن ویژه را برای دریافت لوازم بهداشتی در برنابئو در نظر گرفته و همچنین یک ایمیل خاص برای ارتباط در زمینه ارسال و اهدای کمک های خیریه به ورزشگاه برنابئو در نظر گرفته است. در عین حال شماره حساب بنیاد رئال مادرید برای دریافت کمک های مردمی اعلام شده است

از سوی دیگر باشگاه رئال مادرید و تعدادی از بازیکنان این تیم هم در راستای تلاش برای مهار هرچه سریعتر ویروس کرونا، دست به کار شده اند؛ سرخیو راموس و همسرش از طریق یونیسف،264 هزار ماسک و 15 هزار کیت تست کرونا اهدا کرده اند و بازیکنانی مثل کاسمیرو و ایسکو هم دراین امر خیر سهیم شده اند و باشگاه رئال مادرید هم کمکهای خیریه ای دراین زمینه انجام داده است.

6363