بارسلونا در فکر جذب دومبله برای جایگزینی ویدال یا راکیتیچ

بارسلونا در فکر جذب دومبله برای جایگزینی ویدال یا راکیتیچ

پایگاه خبری فوتبالی- تانگی دومبله بازیکن خط میانی تاتنهام این روزها در لیست بازیکنان مدنظر بارسلونا برای فصل 21-2020 قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، مدیران ورزشی باشگاه بارسلونا نام دومبله را در صدر لیست خریدهای تابستانی شان قرار داده اند؛ چرا که بر این باور هستند که در خط میانی تیمشان به جوانی، سرعت و اقتدار نیاز دارد. این درحالی است که ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال بازیکنانی هستند که فاز پایانی فوتبالشان را پشت سرمی گذارند و این احتمال وجود دارد که دیر یا زود باشگاه کاتالان را ترک کنند.

البته دومبله تنها گزینه مدنظر بارسلونایی ها نیست و فابیان، بازیکن خط میانی ناپولی هم در لیست بازیکنان مدنظر مدیران بارسلوناست.فابیان روئیز و تانگی دومبله هر دو 23 ساله هستند و جوانی شان می تواند طراوت و قبراقی را به خط میانی تیم کاتالان بیاورد. 

از سوی دیگر روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا هم در شماره امروز خود، به تلاشهای مدیران بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز اشاره کرده و تاکید کرده که مدیران بارسا حاضرند تا چند بازیکن را در ازای خرید لائوتارو مارتینز به ایتالیا بفرستند. سران باشگاه اینتر هم از این پیشنهاد استقبال کرده اند؛ چرا که می توانند چند بازیکن باکیفیت مثل کوتینیو، ویدال و یا دمبله را به رختکن تیمشان ببرند.

دومبله فصل گذشته به تاتنهام پیوست و در بدو انتقالش به این باشگاه انگلیسی نمایش قابل قبولی داشت. سران تاتنهام برای خرید دومبله 60 میلیون یورو هزینه کردند. اما با روی کار آمدن مورینیو روی نیمکت مربیگری تاتنهام، دیگر دومبله مثل قبل مورد استفاده قرار نگرفت. کمی بعد و بعد از آخرین تساوی تاتنهام مقابل برنلی که با نتیجه 1-1رقم خورد، مورینیو به شدت از عملکرد دومبله در زمین انتقاد کرد و حالا شاید همین نقش کمرنگ دومبله در تاتنهام راه را برای بارسایی ها در مسیر جذب این بازیکن جوان هموارتر کند.

6363