بازیکنانی که ممکن است در تابستان رئال مادرید را ترک کنند

بازیکنانی که ممکن است در تابستان رئال مادرید را ترک کنند

پایگاه خبری فوتبالی- در حال حاضر مسابقات فوتبالی در قاره اروپا تا اطلاع بعدی متوقف شده است ولی در دفاتر مدیریتی باشگاه ها، مدیران مشغول کار هستند تا تیمهایشان را برای فصل بعد آماده کنند. اوضاع در رئال مادرید هم به همین ترتیب است و فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان در حال شکل دادن به رختکن تیمشان برای فصل 21-2020 هستند.

به گزارش فوتبالی، مدیران رئال مادرید در بازار به دنبال بازیکنان مدنظرشان هستند و قبل از هرچیز یک مهاجم نوک می خواهند و در عین حال بازیکنان مدنظرشان برای پستهای خط میانی و دفاع را هم بررسی می کنند. اینطور به نظر می رسد که در فصل آینده در تمامی خطوط تغییراتی را در تیم مادریدی شاهد خواهیم بود. دراین میان نام بازیکنانی از جمله بیل، خامس و حتی مودریچ و مارسلو در لیست خروجی های احتمالی تیم مادریدی دیده می شوند.

دراین گزارش قصد داریم به بررسی بازیکنانی که ممکن است در تابستان رئال مادرید را ترک کنند بپردازیم:

دروازه بانان: بعید به نظر می رسد که کورتوا از رئال جدا شود و باید دید که آیا مدیران رئال مادرید یک دروازه بان ذخیره برای تیمشان به خدمت خواهند گرفت یا به لونین (که قرضی در اویدو بازی می کند) و یا لوکا زیدان (که قرضی در اختیار راسینگ است) اعتماد می کنند. آرئولا بعد از یک فصل حضور قرضی در رئال مادرید به پاری سن ژرمن بازخواهد گشت و دراین میان برخی ها براین باورند که سران رئال مادرید ممکن است او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

مدافعان: با وجود شایعات موجود در مورد ابراز تمایل تاتنهام برای جذب میلیتائو، بعید به نظر می رسد که سران رئال این بازیکن برزیلی را به فروش برسانند. از سوی دیگر شانس جدایی اودریوزولا (چه به صورت دائمی و چه به صورت قرضی) از رئال مادرید بسیار بالاست. او حالابه صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی می کند. بازگشت اشرف حکیمی از دورتموند به رئال، باعث خواهد شد که او جایی درترکیب تیم مادریدی نداشته باشد. 

دیگر بازیکنی که در صورت دریافت پیشنهادی خوب ممکن است رئال مادرید را ترک کند، مارسلو است. او بعد از درخشش مندی در ترکیب رئال، جایگاه ثابتش را از دست داده و از سوی دیگر رسانه های آلمانی در گزارشهایشان از ابراز تمایل رئال مادرید به جذب آلابا خبر داده اند.

مارسلو مدافع برزیلی رئال مادرید

ناچو هم دیگر بازیکنی است که ممکن است رئال مادرید را ترک کند. او به ندرت فرصت بازی کردن می یابد و ممکن است که او هم در تابستان به تیم دیگری منتقل شود.

خط میانی: احتمال جدایی خامس رودریگز از رختکن رئال مادرید در بازار تابستانی بسیار بالاست. این بازیکن کلمبیایی زیرنظر زیدان فرصت چندانی برای بازی کردن نمی یابد و در شرایطی که رقابتهای کوپا آمه ریکا پیش روست، قطعا او به ترک رئال مادرید فکر خواهد کرد تا بتواند در لیست سرمربی تیم ملی کشورش در کوپا آمه ریکا جا داشته باشد.

علاوه بر این، احتمال بازگشت اودگارد به رئال، باعث خواهد شد که خامس فرصت کمتری برای حضور در زمین بیابد. پیوستن این بازیکن نروژی به رئال که یک سال دیگر به صورت قرضی در سوسیداد بازی کرده بود، به سرنوشت لوکا مودریچ در تیم مادریدی بستگی دارد. اگر مودریچ تصمیم به ترک رئال بگیرد، رئالی ها هیچ مشکلی از این بابت نخواهند داشت و در صورت جدایی مودریچ، اودگارد به مادرید بازگردانده خواهد شد.

لوکا مودریچ بازیکن کروات رئال مادرید

مهاجمان: سران رئال مادرید قصد دارند تا بیل را در بازار تابستانی به فروش برسانند. قطعا او یکی از معضلات مدیران باشگاه مادریدی است که قصد دارند به هر ترتیبی او را به تیم دیگری واگذار کنند. سران رئال مادرید برای فصل آینده روی یوویچ هم حسابی باز نمی کنند و قصد دارند تا او را به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کنند. این بازیکن صرب نتوانسته توقعات در تیم مادریدی را برآورده کندو سران رئال در جستجوی جانشینی برای او در تیمشان هستند.

ماریانو با وجودی که در آخرین بازیهای رئال مادرید برای این تیم به میدان رفت، جایی در برنامه های زیدان ندارد و سران باشگاه مادریدی بارها به او گفته اند که یکی از پیشنهادات دریافتی را بپذیرد. اما او به همه پیشنهادات پاسخ منفی داد و حالا باید منتظر ماندو دید که در تابستان سرنوشتش چه خواهد شد

از سوی دیگر براهیم هم با وجودی که بازیکن موردعلاقه زیدان است، فرصتی برای بازی کردن در تیم مادریدی نیافته. سران رئال قصد دارند تا او را قرضی به تیم دیگری واگذار کنند ولی براهیم تاکید دارد تا در مادرید بماند. اما شاید با اطلاع از اینکه جایی درتیم زیدان نخواهدداشت، در خواسته اش تجدیدنظر کند.

براهیم دیاز خرید اسپانیایی رئال مادرید از منچسترسیتی

6363