در منچستریونایتد فقط سولشر، هالند را می خواست و بس

در منچستریونایتد فقط سولشر، هالند را می خواست و بس

پایگاه خبری فوتبالی- اوله گونار سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد تمایل زیادی داشت تا ارلینگ هالند، هموطن جوانش را به اولدترافورد ببرد ولی او دراین مسیر تنها بود و حامی خاصی نداشت و همین شد که این بازیکن جوان نروژی عازم بوندسلیگا شد و سران منچستریونایتد شانس جذب یک ستاره جوان و نوظهور را از دست دادند.

به گزارش فوتبالی، حالا و طبق گفته پدر ارلینگ هالند، مقامات باشگاه یونایتد در مسیر جذب این بازیکن جوان، حامی سولشر نبودند و این سرمربی نروژی در این راه تنها بود. آلف اینگ هالند، پدر هالند جوان در مورد بن بست در انتقال پسرش به اولدترافورد صحبت کرده است.

در ماه ژانویه بود که ارلینگ هالند با رد پیشنهاد منچستریونایتد، بوروسیا دورتموند را به عنوان تیم آتی اش انتخاب کرد و بلافاصله بعد از انتقال به این تیم، تبدیل به ستاره نوظهوری در تیم آلمانی شد. حالا پدر هالند براین باور است که سران یونایتد باید خودشان را در این راستا سرزنش کنند.

پدر هالند در گفتگو با تی.وی 2 گفت:« تو هرگز نمی دانی که اگر به تیم دیگری می رفتی اوضاع برایت چطور پیش می رفت. شاید پسرم اگر به یونایتد می رفت در آنجا هم می توانست موفق باشد. ما هرگز جوابی برای این سوال نداریم ولی از تیمهایی که او در آنها بازی کرده راضی و خوشحالیم. تو باید به تیمی بروی که تمام اعضای آن باشگاه تو را بخواهند و نه فقط سرمربی آن تیم. فکر می کنم این مهمترین نکته است. به علاوه باید دید که مسیر حرکت آن باشگاه در پنج یا ده سال اخیر چطور بوده و مدیریت تیم چطور پیش رفته است.»

پل اینس، بازیکن سابق یونایتد هم نظری مشابه با پدر هالند که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی نروژ را در کارنامه ورزشی اش می بیند، دارد. او معتقد است که سران این باشگاه اشتباه کردند که با پرداخت رقم 20 میلیون یوروی بند جدایی زودهنگام هالنداو را به خدمت نگرفتند. اینس اخیرا در گفتگو با گل گفته بود:« اگر مدیران باشگاه می خواهند که فاصله تیم را با سیتی و لیورپول کم کنند، باید یک مهاجم تراز اول به خدمت بگیرند. آنها شانس خرید هالند را داشتند ولی او به دورتموند رفت. از این بابت خیلی ناراحتم؛ هالند بازیکن جوان خیلی خیلی خوبی است که می تواند پیشرفت کند. این اتفاق ناامید کننده ای بود که آنها نتوانسند هالند را جذب کنند.»

هالند در 11 دیداری که با پیراهن دورتموند در تمامی تورنمنتها برگزار کرد، به 12 گل رسید ولی حالا با توقف رقابتهای بوندسلیگا به خاطر شیوع ویروس کرونا، فعلا نمی تواند روند گلزنی اش را ادامه دهد.

6363