ال‌کلاسیکو بارسلونا و رئال بر سر بازیکن بایرن

ال‌کلاسیکو بارسلونا و رئال بر سر بازیکن بایرن

پایگاه خبری فوتبالی – دو تیم بارسلونا و رئال مادرید مشتریان داوید آلابا هستند.
به گزارش فوتبالی، برای چندمین بار پیاپی هدف نقل و انتقالاتی دو باشگاه بزرگ اسپانیایی یکی است و هر دو تیم بارسلونا و رئال قصد امضای قرارداد با داوید آلابا را دارند. قرارداد مدافع چپ تیم بایرن مونیخ که قابلیت حضور در قلب خط دفاعی را هم دارد در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و به همین دلیل پیشنهادهای رسیده به بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن بررسی می‌شود تا به بهترین آن‌ها پاسخ داده شود.
به نقل از بیلد، احتمال جدایی این مدافع اتریشی از فوتبال آلمان محتمل‌تر از همیشه است و سه باشگاه بارسلونا، رئال مادرید و منچستر سیتی از مهم‌ترین باشگاه‌های خواهان او هستند. مسئولان تیم آلمانی هم با توجه به درخشش آلفونسو دیویس دیگر تمایل چندانی به حفظ آلابا به هر قیمتی ندارند و به همین دلیل به پیشنهادهای رسیده درباره این بازیکن روی خوش نشان می‌دهند هرچند خود آلابا ترجیح می‌دهد به باشگاهی چون رئال مادرید یا بارسلونا برود.
در تیم منچستر سیتی مندی گزینه اصلی ایفای نقش در پست مدافع چپ است که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، در رئال مارسلو، فرلاند مندی در حال حاضر حضور دارند و در بارسا هم جونیور فیرپو به عنوان جانشین آلبا پیراهن آبی و اناری را بر تن می‌کند که البته در این فصل خیلی موفق نبوده است.

1101