نگاهی به سایپا در سال ۹۸؛ از رفت و آمد مدیرعامل‌ها تا جدایی علی دایی

نگاهی به سایپا در سال ۹۸؛ از رفت و آمد مدیرعامل‌ها تا جدایی علی دایی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سایپا در سال ۹۸ نتوانست نتایج خوبی کسب کند و این باشگاه با تغییرات مدیریتی گسترده‌ای هم مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال سایپا در سال ۹۸ فرازنشیب زیادی داشت و اتفاقات مختلفی را تجربه کرد. از تغییرات گسترده در کادرفنی گرفته تا جابجایی‌ها در کادر مدیریتی باشگاه در سایپا رخ داد و این تیم با آنها دست و پنجه نرم کرد.

وضعیت نتیجه‌گیری سایپا در سال ۹۸
سایپا فصل گذشته لیگ برتر فوتبال را با کسب رتبه هفتم به پایان رساند. پس از پایان لیگ برتر و با جدایی علی دایی، ابراهیم صادقی دستیار او و بازیکن سابق سایپا، به صورت رسمی برای فصل جدید لیگ برتر سرمربی سایپا شد.

این تیم با سرمربیگری صادقی، در لیگ برتر نوزدهم نتوانست مطابق انتظارات عمل کند و در حال حاضر تا پایان هفته بیست‌ویکم مسابقات که در سال ۹۸ برگزار شد، سایپا در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر است. با این حال، تیم جوان سایپا به همراه صادقی، امیدواری زیادی برای بقا در لیگ برتر و مسابقات پیش‌رو در سال ۹۹ دارند.

حواشی سال
تیم فوتبال سایپا حاشیه عجیبی در سال ۹۸ نداشت و این تیم معمولا یکی از کم‌حاشیه‌ترین تیم‌های لیگ برتر در سال‌های اخیر بوده است. شاید تنها مسئله‌ای که برای سایپا تبدیل به حاشیه شد، جدایی علی دایی و آمدن ابراهیم صادقی به عنوان سرمربی بود.

البته تغییرات در کادر مدیریتی سایپا هم هرچند کم، اما باز هم حاشیه‌ساز بود. رفتن رضا درویش و آمدن مصطفی مدبر و بعد هم حبیب کاشانی ۳ مدیرعاملی بود که سایپا در سال ۹۸ داشت و این رفت‌وآمدها کمی حاشیه‌ساز بود.

9697