پیشنهاد غیر جذاب بایرن به نویر؛ سنگربان آلمانی جدا می‌شود؟

پیشنهاد غیر جذاب بایرن به نویر؛ سنگربان آلمانی جدا می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - ممکن است با توجه به پیشنهاد ناامیدکننده بایرن مونیخ به نویر، او در آینده با لباس تیم دیگری جز بایرن در زمین چمن مشاهده شود.
به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر به عنوان یکی از برترین دروازه‌بان‌های تاریخ بایرن مونیخ که از سال ۲۰۱۱ در این تیم حضور داشته قراردادش سال آینده به پایان می‌رسد و او هنوز قرارداد جدیدی امضا نکرده است. نویر که به زودی ۳۴ ساله خواهد شد دوست دارد در بایرن به فوتبال خود ادامه دهد اما حضور دروازه‌بان جوان و آینده‌داری چون الکساندر نوبل که مانند خود مانويل نویر از شالکه به بایرن مونیخ پیوسته، ممکن است او را از بایرن دور کند.
نشریه بیلد اعلام کرده نویر که سابقه قهرمانی در جام جهانی به همراه آلمان را دارد می‌خواهد در این تیم بماند اما پیشنهاد خوبی از مدیران باشگاه دریافت نکرده و از مدت قرارداد پیشنهادی ناراضی است زیرا می‌خواهد مدت زمان بیشتری در بایرن بماند. همچنین حضور نوبل جوان باعث شده نویر احساس خطر کند و تفکر به خطر افتادن جایگاهش را داشته باشد. این دروازه‌بان آلمان از زمان بازگشتش از مصدومیت در تمام بازی‌ها حضور داشته و توانسته ۱۵ بار هم کلین شیت به ثبت برساند اگرچه در ۳۷ بازی در تمام رقابت‌ها با پیراهن بایرن ۳۸ گل دریافت کرده است.

1101