ترس ناینگولان از ابتلای همسر سرطانی‌اش به کرونا

ترس ناینگولان از ابتلای همسر سرطانی‌اش به کرونا

پایگاه خبری فوتبالی – راجا ناینگولان بیشتر از آن که خودش از کرونا بترسد از آن واهمه دارد که کرونا گرفتنش باعث ابتلای همسرش به این بیماری شود.
به گزارش فوتبالی، ایتالیا در چند وقت اخیر یکی از بدترین آمارهای مربوط به ابتلای کرونا را پیدا کرده و حتی از چین پیشی گرفته است. به همین دلیل ناینگولان که همسرش کلودیا در حال حاضر با سرطان دست و پنجه نرم می‌کند از ابتلای او به کرونا بسیار می‌ترسد. ناینگولان می‌گوید: کرونا مشکل بزرگی است. همه تنها درباره این موضوع صحبت می‌کنیم. به بیمارستان رفتن برای درمان دیگر بیماری‌ها هم خطرناک است. امیدوارم همه‌چیز به  سرعت به روال عادی برگردد زیرا کلودیا در حال حاضر سیستم دفاعی بدنی ضعیفی دارد و ما از بیمارستان رفتن او جلوگیری می‌کند. در حال حاضر من به خرید می‌روم و در معرض ابتلا هستم. زمانی که به خانه برمی‌گردم می‌ترسم ویروس داشته باشم و آن را به او انتقال دهم. البته سخت‌ترین دوران را پشت سر گذاشتیم و حالا در مسیر درست قرار داریم.
ناینگولان در ادامه افزود: فوتبال برای من یک سرگرمی و شغل است و سعی دارم تا جایی که امکان دارد به عنوان یک انسان معمولی به زندگی بپردازم. مهم‌ترین مسئله برای من تحصیل و موفقت فرزندانم است. می‌خواهم در زمین الگو باشم. برخلاف دیگران نمی‌خواهم چیزی را مخفی کنم. ممکن است هر روز برایتان مرگ اتفاق بیفتد و به همین دلیل می‌خواهم تا جایی که می‌شود زندگی کنم.


1101