ادامه تاثیرات کرونا بر فوتبال؛ فصل نقل و انتقالات طولانی‌تر؟

ادامه تاثیرات کرونا بر فوتبال؛ فصل نقل و انتقالات طولانی‌تر؟

پایگاه خبری فوتبالی – ممکن است فصل نقل و انتقالات جدید طولانی‌تر از همیشه باشد.
به گزارش فوتبالی، به دلیل شیوع کرونا بسیاری از مسابقت فوتبال به حالت تعلیق درآمده و حتی صنایع مربوط به فوتبال هم دچار خسارت شده‌اند. از همه مهم‌تر برنامه‌‌ فصل آینده فوتبال هم دچار مشکل شده و کسی نمی‌داند چه زمان این ویروس شرش را از سر مردم کم خواهد کرد. حتی اگر تا ۱ ماه آینده هم همه‌چیز به روال عادی برگردد اما برنامه فصل بعد دچار تغییر خواهد شد. در همین رابطه رسانه تلگراف خبر داده فیفا در نظر دارد فصل نقل و انتقالات تابستانی را برای مدت بیشتری تمدید کند. این به آن معناست که تیم‌ها می‌توانند از ماه جولای تا آخر ژانویه به خرید و فروش بازیکنان بپردازند.
شیوع کرونا باعث شده تا قراردادهای تجاری بسیاری از باشگاه‌ها لغو شود و مدیران به دنبال منابع مالی جدیدی باشند و حتی در فصل نقل و انتقالات مجبور باشند از بودجه‌های پیشین خود استفاده کنند. به همین دلیل تمدید فصل نقل و انتقالات تا چند ماه، می‌تواند کمک حال مدیران باشد.
این رویکرد و پیشنهاد در حال حاضر در فاز اولیه بررسی قرار دارد و اولویت فیفا بررسی آن نیست اما مدیران ارشد از طولانی‌تر کردن فصل نقل و انتقالات تابستانی حمایت کرده‌اند تا دوباره پول در مارکت بازیکنان به جریان بیفتد.

1101